Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - budget - tøj (specielt lager)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nu haft gjort en del research omkring opstart af website, og jeg har fundet både pris for hosting og domæne, pris for website, NETS, revisor, og alt det andet, man skal tage stilling til. Jeg har også fundet flere grossister, som jeg vil handle hos, og som har nogle fordelagtige priser. Jeg vil ikke handle med mærketøj på nuværende tidspunkt. Derudover har jeg skrevet flere messer i Europa i min kalender. 

Nu er mit spørgsmål så hvad I startede med af lager til et website omhandlende tøj? Det drejer sig om ét køn med 3-4 forskellige størrelser i tøj, og så sko/etc udover. Hvad budget havde I? Hvor meget cirka handlede I hjem i første omgang? Hvad gjorde I, når ting blev udsolgt (havde det en markant negativ påvirkning eller)? 

Er der ellers andet I lige synes, at man skal tage forbehold for? 

Mvh. Siri

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SoraSiri:

Nu er mit spørgsmål så hvad I startede med af lager til et website omhandlende tøj? Det drejer sig om ét køn med 3-4 forskellige størrelser i tøj, og så sko/etc udover.

Der er jo web tools som sørger for at din hjemmeside og dit varelager altid er holder dig opdateret eller som bestiller automatisk når at der er 30% eller 50% tilbage af den 

Men men men grunden til at jeg lige ville skrive til dig var et jeg fik en lille Ide som jeg tænkte at du kunne bruge,
Det vil skabe massere af presse hvis du forstår at gøre det rigtigt

Her er min plan (Dårligt beskrevet)
1. Lav en special (pap) kasse til tøj (dit logo og dine farver) (Gratis fragt med retur(Du låser penge for 3 stk tøj))
2. Send 3 stykker tøj med alle dine salg (grunden til at jeg ikke køber tøj på nettet mere er at jeg har ikke fået andet end forkerte størrelser)
3. Kunden sender 2 stykker tøj tilbage (hvis kunden beholder 2 eller alle 3 stykker tøjer giver du større rabat)

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ikke en strategi, som jeg vil prøve med, men tak for ideen. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)