Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karriereskift! Er kørt sur i det

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg tænkte lidt på at spørge til råds herinde om min situation i håb om at der er andre som har været igennem samme mølle eller er ved det.

Jeg har arbejdet som sælger de sidste mange år i detailbranchen og skiftede her i slutning af 2014 til et meget bedre betalt sælger job, som består i 80& kanvas og 20% leads.

Det var egentlig sjovt i starten, og jeg har da lavet nogle salg, men jeg er nok blevet træt af at blive mål og vejer konstant mht. salg. I og med, at jeg er sælger indenfor IT branchen (Webudvikling), så har det vagt en eller anden lyst til at uddanne mig inden for IT igen.

Problemet er bare at jeg har købt hus og bil! Så pengene bliver jo små hvis man går over på SU igen.

Den eneste reelle mulighed jeg har er vel, at bide i det sure æble, selvstudie om aftenen og så forsøge at sælge mig selv til evt. virksomhed som kunne tage mig ind under deres vinger?

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det lyder for mig som om, du må gøre op med dig selv, hvor meget du ønsker at starte en ny uddannelse. Vil du det "bare" for at komme væk fra det, du er i nu? Eller vil du det, fordi du reelt har lyst til at gå den vej? 

Du skriver, at pengene bliver små på SU... det betyder altså, at det er muligt (i en periode)?

Find ud af, hvor meget du vil det og hvad du er villig til at ofre for det (penge, bil, fritid e. lign.). Og find så en løsning for dig...

Hvis det er det rigtige for dig, tror jeg på, du kan klare meget, hvis du "bare" holder fokus på dit mål Yes

God fornøjelse - og sig til, hvis du skal bruge en coach til din beslutning eller til at holde motivationen Wink

Med venlig hilsen

Maria Bagger-Hansen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)