Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende sælger med rejeseaktivitet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Da jeg står i en rigtig træls situation efter et trafik uheld, er jeg ikke i stand til at varetage mit job som It-supporter på fuld tid.

jeg har haft rigtig mange uddannelser oppe at vende, men vil helst ikke i gang med en mellemlang uddannelse igen.

jeg har derfor haft salgs faget oppe at vende. I mine tidligere jobs har jeg haft rigtig meget kundekontakt, og jeg elsker at stå overfor 

kunder i dagligdagen, jeg er meget udadvendt og kan falde i snak med alle typer af personligheder. 

Jeg har en HG Eksamen og en IT-supporter uddannelse i kufferten, jeg har ikke erfaring med salg som sådan men tror jeg ville

passe rigtig godt ind i det miljø, samt vil jeg være forberedt på en del rejseaktivitet hvis det kommer til det.

Jeg har kigget på forskellige firmaer som søger kørende sælgere, men de kræver næsten alle sammen en eller anden form for Erfaring. 

Jeg har også kigget på firmaer som fx Red Bull, Coca cola, Cult som kunne være en god start da de ikke har super mange forskellige produkter.

Jeg vil rigtig gerne høre jer her inde om der skulle være en der måske har været igennem noget af det samme og som endte ud med en godt job,

eller om i har nogle forslag til firmaer som kunne være interesseret i at ansætte en  som kunne læres hurtig op.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

overvej at søge noget IT salg - hardware osv - hvor din IT support fortid med viden om den type ting er super at ha med

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)