Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 tips til at få "gratis" tid til din markedsføring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Billigtryksag.dk en del af GP-Tryk A/S Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Familie, træning og arbejde. Vil du også gerne have mere tid til det hele?

Her får du mine 3 tips til at få "gratis" tid til din markedsføring og samtidig har jeg:

1) tabt 8 kilo på 8 uger

2) tillært mig ny viden der har gjort arbejdet mere effektivt

3) sidst men ikke mindst - fået en gladere kone (har mere tid til familien når jeg er hjemme)

Da vi nærmede os julen sagde min vægt efterhånden 108 kg.

Måske kender du også udfordringen med stillesiddende arbejde - jeg får simpelthen ikke rørt mig nok i løbet af dagen.

For at sikre mig et langsigtet nytårsfortsæt, tilmeldte jeg mig et 1/2 marathon (som først er til sommer). Et fast mål, lidt ude i fremtiden er vigtigt. Ellers er risikoen for, at det hele løber ud i sandet alt for høj.

For at få tid til det hele, tager jeg arbejdet med på motionsturen. De gode idéer til kampagner står nærmest i kø, når pulsen stiger.

1) Til løbeturene findes der en del FANTASTISKE lydbøger - den jeg har fået mest ud af er "Salgets Virkelighed" som du kan finde på salgspiloterne.dk PRØV den! - den er gratis og du bliver langt bedre til at hjælpe dine kunder.

2) En anden gratis lydbog som kan give dig masser af inspiration er "Min første Million". Den kan du downloade en del steder - bare tjek google.

3) MOTIONSCYKLEN er det bedste fif, hvis du vil arbejde mens du brænder kalorier af. I dag blev min løbetur byttet ud med motionscyklen. Du kan læse i den litteratur der ikke findes på lydbog og samtidig kan du lave værdifulde notater. Overskriften til dette indlæg blev lavet på motionscyklen i dag - Tak til Christina Klitsgaard for Inspiration. Du kan finde link til hendes bog her

HAR DU FLERE GODE IDÉER TIL LITTERATUR SÅ DEL DEM GERNE HER I DEBATTEN - specielt gode lydbøger er savnet

Pssst Al den nye viden som jeg får på løbeturene og motionscyklen skulle gerne udmønte sig i nogle fantastiske nyhedsbreve. Så hvis du arbejder med design eller indkøb af tryksager, kan du få en masse inspiration når du følger mig på GP-Tryks Facebook-side

650 kalorier og 4 kapitler med ny viden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)