Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elendig konverteringsrate - kan jeg låne 5 minutter af dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg har åbnet http://flytte-shop.dk og konverteringsraten er direkte elendig. Nogen der har bud på, hvad grunden er? Konverteringsraten ligger pt. på 0,32% og vil gerne op på minimum 3. Er taknemmelig for alle forslag!

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Fra  strikkepinden.com Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger fra iPad og der står ting og dækker for hinanden, fx på din slider. Inde på varen "borddækningspakke" er kr delt, der står varen ikke er på lager i en tekst og nedenunder at den er på lager, forvirrende. 

Kontaktinformationer, kasse og handelsbetingelser links virker ikke, og menuknap dækker over nogle fragtinformationer.

ja, og så kan man ikke betale med dankort og fragt er enten god m/ omdeling, hvor ikke mulighed for at vælge til pakkeshop, som et billigere alternativ? 49 kr i fragt er alligevel noget for et par bordskånere :) 

jeg kan slet ikke finde nogle informationer om hvem der driver shoppen, CVR nr osv = siden virker utroværdig.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden funger på ingen måder ordenlig på mobil.

Jeg tror 99% af alle unge der skal flytte hjemme fra er en tur omkring Ikea, så jeg tror, du får det meget svært.

Dit udvalg er meget snævert og dine priser ligger over Ikea's.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er enig i at siden ser en smule utroværdig ud, synes der er nogen småting som burde rettes, eksempelvis går din "deliverytext" over handelsbetingelser, personligt bliver jeg utryg nå små fejl som disse ikke er rettet.

Personligt ville jeg også, fjerne cursor stylen på dine billeder, da jeg i første omgang ikke troede der var nogen produktbeskrivelser, men kun en "tilføj til kurv" knap.

Hvis jeg går ind under dine produkt beskrivelser, og kigger nede spalten med relaterede produkter, ville jeg sætte teksten ind til midten af produktbilledet.

En anden mindre rettelse er eksempelvis din sociale integration med facebook, den står på engelsk nede i boksen ændrer eventuelt denne til dansk da det ellers kan forvirre.

Siden er lidt passiv måske vil lidt liv hjælpe, det kunne eventuelt være nogen andre banner, nye billeder eller andet. Jeg banners køre ret meget i samme stil, hvilket som sådan er fint nok men de ser meget kedelige ud.¨

I jeres footer kunne jeg godt tænke mig en lille blok til diverse links som kontakt og handelsbetingelser.

Eventuelt leg lidt med farverne så det igen bringer lidt mere liv til siden.

Mvh

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden burde I ændre det, så kunderne kan klikke på billedet og komme ind på produktet, i stedet for at skulle klikke på produktteksten, ligesom vi gør på forsiden af Elbutik.dk

På produktsiden har I 4 knapper til at justere antallet af varer kunden vil tilføje kurven, I burde kun have 2 knapper.

Også er teksten med "Hurtig levering..." en smule forstyrrende for øjet. Hvis teksten ikke var fed, eller skriftstørrelsen var større, ville det virke bedre.
Siden virker også langsom, hosting med Unoeuro som du bruger er måske ikke lige det bedste, selvom det er billigt :)

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)