Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er sikkerheden OK hos Unoeuro ?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supertankeren:
Man flytter ikke en wordpress på 27.527 filer og 2106 mapper fordelt på 6.725.068.890 bytes med en standard ftp forbindelse!

Korrekt, ikke hvis man ikke har en hurtig forbindelse. Men har man f.eks. en fiberforbindelse og > 30 Mbit/s, så  er der da ingen problemer i det. Jeg flytter dagligt lidt mindre end ovennævnte med noget FTP til backup. Det virker da fint.

Hvorfor mener du at man ikke bruger FTP til at flytte de få filer og mapper du snakker om ? Det er netop det FTP er beregnet til. Der er endda "resume" og "kø" funktion, så systemet automatisk forsøger igen, hvis overførslen ikke lykkedes og filerne sættes i kø.......

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Trust me, vi prøvede dem allesammen, startede i 2013... gik kold... on/off... endte med at programmere os ud af det for at få pakkerne ned i små bider for derefter at sammensætte det på en ekstern server.

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom, dårlig rating fordi du trods alt ikke gemmer dig, du anerkender problemstillingen. men den er jo ikke løst. Jeg sætter da pris og rating på en delvis løsning... ;)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Tom, dårlig rating fordi du trods alt ikke gemmer dig, du anerkender problemstillingen. men den er jo ikke løst. Jeg sætter da pris og rating på en delvis løsning... ;)

Jeg har ingen grund til at gemme mig, jeg kan stå på mål for alt hvad UnoEuro laver (og ikke laver) ;)

Altså løsningen er der jo, som sagt virker alle WordPress' backup plugins fint hos os nu, så du kan bruge disse til at lave en backup med.

Som sagt har FTP også altid været en mulighed, du kan endda åbne 4 samtidige FTP forbindelser for at få hastigheden op. Så du har på ingen måde været låst hos os, det er ikke sådan vi arbejder :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for din/jeres åbenhed og aktive deltagelse.

Meeeeen, det er sgu lidt letkøbt når man sammenligner med andre udbyderes service på netop dét område.

Igen, jeg vil rose jer for jeres sikkerhed, det er jo alt andet lige dét tråden handler om.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikkerheden hos Unoeuro er som den skal være. Kunne den være bedre. Ja, der er nogle punkter de kunne være bedre på, i forbindelse med at forhindre angreb på kunders sider, men det er der ingen grund til at fortælle offentligt omkring. Jeg skriver næsten med Unoeuro supportere dagligt omkring diverse ting og rensning af Wordpress sider er noget af det jeg laver rigtig meget af også på andre end Unoeuro.

Unoeuro har bare været et mål i denne omgang og det er kun et par dage siden jeg sad med en liste over 500 danske domæner som var inficeret med skadelig kode og det er fordelt ud på et hav af udbydere.

Angående FTP overførsel hos Unoeuro. jeg overfører 5 GB dagligt og det virker fint og har gjort det siden jeg flyttede til Unoeuro start 2014. Jeg ville dog gerne have en mulighed for at downloade en ZIp backup eller generere en backup man kan hente, så det ikke skal tage så lang tid via FTP i forhold til hvis de var en fil.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Trust me, vi prøvede dem allesammen, startede i 2013... gik kold... on/off... endte med at programmere os ud af det for at få pakkerne ned i små bider for derefter at sammensætte det på en ekstern server.

Det lyder mere som noget hos dig der har været et problem end hos UnoEuro....
Med en ustabil forbindelse med pakketab, så vil det være en udfordring at overføre så meget data.

 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her traad er helt sikkert den mest underholdende traad paa Amino i lang tid.

Keep up the good work!

/Nicolaj

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forhold dig til sagens kerne! 

1. Sikkerhed hos UNOEURO
2. UNOEURO som udbyder af services hélt generelt.

Hvad du/i end synes at du/i vil køre dine/jeres fedladne bedrevidne, selvophævende, pop-smarte, arrogante person-angreb af på er mig fuldkommen ligegyldigt!!!

Jeg har anerkendt UNOEURO for det gode og sagt min mening om de mangler jeg mener der er/var, og dem har jeg så oven i købet fået anerkendt fra leverandøren selv, så ærligt talt, kritikken er plat og uberettiget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har flere hundrede sider hos Unoeuro, og jeg har aldrig oplevet hverken sikkerhedsbrister eller dårlig sikkerhed. Tværtimod er de nogle af de mest stabile og pålidelige til prisen, og de har en kundeservice, som sparker benene væk under alle konkurrenterne...

Sorry to say, men 45 webhoteller er nada, når man måler op imod alle dem Unoeuro hoster. Så er det ikke bare en storm i et glas vand? Ud over nogle ejere, der har sovet godt og grundigt i timen?

Der er en grund til, at en bil skal synes jævnligt. Samme princip kan overføres til et webhotel/wp-side/hjemmeside generelt. Hvis man vælger at lade vær, så falder straffen, som det også kan læses i artiklen fra DR...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)