Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er sikkerheden OK hos Unoeuro ?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Det konkrete scenarie jeg har haft var en kunde der ville have backup af sit website inden han opdaterede sin Wordpress.

Umiddelbart kunne du også blot installere et plugin i WordPress til at tage backup med? Der findes et utal af plugins der gør præcist det du beskriver.

Men altså hvis du mener UnoEuro er et "skrækkeligt koncept" fordi vi ikke, i vores kontrolpanel, har en knap til at pakke hele dit webhotel ned i en ZIP-fil, så ja...

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg svarer, hvor mange filer og mapper indeholder en clean wordpress installation ? 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supertankeren:
FTP er fint ved opdatering, upload og download af enkelte filer, men når der kommer volumen på så holder det ikke.

Vrøvl! FTP = File Transfer Protocol, netop opfundet til filoverførsel over Internet (TCP/IP). Så lyder mere som dig der ikke kan finde ud af det, end at der er noget galt med UnoEuro.

Se f.eks. http://da.wikipedia.org/wiki/FTP

Jeg bruger dagligt FTP til at hente >mange< filer, både store og små....

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:
Inden jeg svarer, hvor mange filer og mapper indeholder en clean wordpress installation ? 

Ca. 1200 og ca. 120 mapper (plus minus).....

http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress Læs denne, der omtaler de brugen af FTP....

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er sgu jer der vrøvler og ikke reelt har arbejdet med store installationer, i har ganske enkelt ikke mødt "muren"...

Man flytter ikke en wordpress på 27.527 filer og 2106 mapper fordelt på 6.725.068.890 bytes med en standard ftp forbindelse!

Og nej, som også nævnt kunne INGEN wordpress plugins gøre jobbet på grund af sikkerhed på UNOEUROS servere

Så jeg synes det er 100% fair at påpege den åbenlyse mangel på zip/backup funktion, men derimod rose for sikkerhedsniveauet.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Supertankeren:
Man flytter ikke en wordpress på 27.527 filer og 2106 mapper fordelt på 6.725.068.890 bytes med en standard ftp forbindelse!

Øhh nå, det skal du så ikke fortælle mit FTP program, for det fungerer ellers fint ;-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Supertankeren:
Og nej, som også nævnt kunne INGEN wordpress plugins gøre jobbet på grund af sikkerhed på UNOEUROS servere
BackWPUp har altid virket. (https://wordpress.org/plugins/backwpup/)

Det er korrekt at da vi kørte safe_mode, så var der en execution time du ikke kunne justere. Heldigvis bruger vi ikke safe_mode mere, så alle andre backup plugins virker også fint nu :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så din påstand er at FTP ikke "fungerer"(?) med små 7 GB data eller hvad?

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I sommer 2014 var det ikke muligt, nej!

Igen, hvorfor løser man det ikke simpelt med en "Download backup" funktion i backend ? 

Tag penge for det, i don´t care - bare tilbyd det. Problem solved!

Og tak til Tom Sommer for at anerkend at jeg har/havde ret (anno 2014)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Igen, hvorfor løser man det ikke simpelt med en "Download backup" funktion i backend ? 

Fordi det ikke er så simpelt at lave, hvis det var det, så havde vi lavet det :) Som sagt var der også plugins i 2014 som virkede, men det er korrekt at ikke alle plugins gjorde - og under alle omstændigheder så er FTP altid en mulighed :)

Supertankeren:
Og tak til Tom Sommer for at anerkend at jeg har/havde ret (anno 2014)
Selv tak - og tak for den dårlige rating af min kommentar ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)