Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af polske frimærker fra efter 2. verdenskrig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mine bedsteforældre har en god bunke (cirka en halv meter) frimærker i mapper, som de gerne vil sælge.

Kan du anbefale en god frimærkesamler, som kan hjælpe i den situation?

Hvis du har forstand på frimærker og kan give et godt tilbud på vurdering og/eller salg, vil jeg også gerne høre fra dig.

Se et lille udsnit af frimærkerne i galleriet: http://grn.dk/image-galleries/polish-stamps

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt så er der ikke mange frimærker der har nogen special værdi, hvis det er fra efter perioden 1920-1930'erne. Hvis du skal være heldig at finde en af højere værdi, så er det ofte en variant du skal have. Det kræver at alle frimærkerne kigges grundigt efter.

Efter Thomas Højlund blev solgt, har der ikke i Danmark været et ordenlig frimærke-hus der kunne tiltrække internationale køber. Du få næppe mange penge ud af at sælge dem her i Danmark.

Tag billeder af det hele og sælg det på ebay.de eller find et Tysk auktions hus, hvor du kan kører ned og få det vurderet (og evt. indlevere det).

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbagemeldingen og ideerne Thomas. Jep, jeg foretrækker at indlevere det et sted.

Det havde jeg på fornemmelsen.

Nogen der kender et godt auktionshus, de kan anbefale?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv AZ frimærker på gammel kongevej på frederiksberg

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min "fornemmelse" er at når vi ikke taler store sjældenheder, så har polske frimærker klart bedre chance i polen end andre steder. Har B&R ikke stadigt ind imellem frimærkeauktioner?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
min "fornemmelse" er at når vi ikke taler store sjældenheder, så har polske frimærker klart bedre chance i polen end andre steder.

Det er 100% rigtig.

Cookie - John Hannover:
Har B&R ikke stadigt ind imellem frimærkeauktioner?

Jo, men de kan ikke tiltrække internationale køber nok. Du få simpelthen ikke en ordenlig pris.

Der findes i dag, ikke et Dansk auktions hus, hvor det kan anbefales at sælge Polske frimærker.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbagemeldingerne. Det bliver nok billeder af dem alle eller tage dem til Polen eller Tyskland.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)