Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i ikke være søde og kritisere min hjemmeside og webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil så gerne have jeres input til min hjemmeside som jeg selv står for.
Jeg har flyttet min webshop til wix.com og som betalings mulighed har jeg kun paypal ( det er skidt ik) i min gammel webshop var der mulighed for dk. Men jeg fjernede d for at spare penge.
Jeg synes helt 100 at mit salg er faldet drastisk er d pga paypal eller min webshop.
Alt input tager jeg med åben arme:)
Www.klinikkarisma.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Første indtryk er positivt. Flot, velfungerende hjemmeside. Men der er nogle ting der trækker fra:

Ingen handelsbetingelser, eller oplysninger. Dvs. først efter checkout finder man ud af, hvilke betalingsmuligheder der er. Jeg checkede ikke ud, så jeg fandt aldrig ud af handelsbetingelser, garanti, bytte/returneringsret osv.
Så snart man går til kassen, står alt på engelsk. Det virker ikke tillidsskabende.
En lille ting: For at se leveringsomkostningerne skal man aktivt vælge et land. Her kan man kun vælge Danmark, så et overflødigt valg.
En endnu mindre ting: Du skriver  © 2023  i bunden af alle siderne. Det bør jo nok rettes :-)

Jeg ved ikke om det er en ulempe eller en kæmpe ulempe at man kun kan bruge Paypal. Nogen betydning har det garanteret. Du kunne f.eks. tilbyde bankoverførsel også, eller måske en af de kortindløsere der ikke tager fast gebyr, som f.eks. paymill, braintree og andre.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Http://BusinessDagligt.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ville ikke give din hjemmeside skylden for manglende salg, da den er ganske nydelig. 

Jeg mener helt klart at det er manglen på DanKortløsning der er problemet. 

Dog appellerer sorte hjemmesider ikke så meget til mig, men det er jo subjektivt ;-) 

Med venlig hilsen

Simon

Business Dagligt - Iværksætter - og erhvervsnyheder

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger altid som det første efter cvr og adresse,  når jeg er inde på en ny side. Kan jeg ikke finde det rimelig nemt,  så er jeg smutter igen, med en opfattelse af at siden formentlig ikke er helt seriøs. Man skal igennem et par sider for at finde jeres oplysninger, hvilket kunne irritere mig. De potentielle kunder i har i Silkeborg, kan måske også droppe jeres side, da de skal bruge tid til at finde ud af hvor i landet i ligger. 

Jeg ville skrive jeres oplysninger tydeligt i bunden af jeres webshop. 

- Kim -  

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar. Jeg skal da helt sikker skriver cvr nr.
Og ja handelsbetingelser er vigtig.
Men hvilken gataway skal j vælge som ikke er så dyret ?

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe jeg synes din copyright notice er fed "© 2023 by Olive Tree."... saa behoever du da ikke at aendre det hvert aar.

/Nicolaj

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Momex Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritik - min mening:
Jeg synes personligt ser alt for sort ud i baggrunden. Det ligner når det er sort baggrund med billeder med hvid baggrund er det bare er plasket på. Lige der hvor der står Kurv:0 -> ryk lige 0 en tak hen: Kurv: 0 - Der ved book din tid - prøv lad vær med at fade den så meget ud, men bare lidt, så man stadig kan læse teksten (min skærm). Under Velkommen, prøv lad vær med at bruge "-" i din indledning. Gør det mest muligt lige, så ser det pænere ud. Det samme ved din pop-up email registrering - flyt den ud så den står præcist under teksten (bare for looket) Nede i højre hjørne ved Produkter hos Klinik Karisma -> sæt læs mere knappen mere ind til venstre -> lige under Thailand. (og lige et mellemrum ned, som du har gjort) - det ville pynte. © 2023 by Olive Tree. Proudly created with Wix.com <- eventuelt lige redigere det. ;) Men ellers de steder som sag hvor der står læs mere -> placere den under teksten til venstre med det mellemrum som du har nedad. Det pynter mere.

Ros - min mening:
Kan godt lide guldskriften. Det fedt. Billederne passer godt ind. Kurvbillede er pænt samt logo! Kan nu også godt lide jeres beskrivelses boks under vær banner ved f.eks. Shop. - Ellers general flot side! :) 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, jeg vil dog lige offer de penge det koster at få dankort + edankort, de vil være givet godt ud.

Du skriver at du har flyttet din side / lavet en ny. Kan det ikke tænkes at det er her problemet skal findes? Hvis den gamle side lå bedre på Google, i for hold til den nye? Jeg ved mine SEO folk råber op når jeg sletter et produkt eller en undergruppe, så skal der laves redirektes osv. =)

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Få ændret den copyright i bunden den gør det hele useriøst, og få adresse og CVR og telefon i footer, jeg har efter 5 min stadig ikke fundet jeres CVR nummer eller et logo som viser jeg kan betale med dk kort, PayPal. Få disse ting i orden og jeres side troværdighed vil stige 100% og få klippet baggrunden væk fra jeres produkt billeder. 

Ps. Sæt et billede af jer som arbejder i klinikken på hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)