Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal fakturaen med på email

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg arbejder lige pt på noget medlemskab på min hjemmeside, Jeg vil høre om det er krav at fakturaen skal med på email eller må jeg gerne bare upload den til hjemmesiden's server

Det er sådan at jeg skal find ud af hvilke en af disse ting jeg skal gøre når det er at kunden har købt.

Hvad er det bedste at gør?, Upload amino dem ikke bare til hjemmesiden kun? (jeg kan ikke husk det)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk på hvad der et bedst for dine kunder. Vil klart anbefale at det findes på både min konto og i emailen du sender.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, Men nu tænkt jeg også mere om der var et lovkrav at man skulle have det på email også. men jeg vil helt klart for det på begge steder.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan bestemt ikke se hvilke lovkrav der skulle modsige din ide.. Så længe du skriver hvor de kan finde den.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro du skal levere en faktura på et 'varigt medie' - Altså en udgave til kunden du ikke selv har kontrol over og potentielt kan rette i bagefter.

Og ja, det er så email eller post.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt mere:

I momsbekendtgørelsen står:

§ 68. En virksomhed skal sikre oprindelsesægtheden, indholdsintegriteten og læsbarheden for papirfakturaer og elektroniske fakturaer fra udstedelsestidspunktet til udgangen af opbevaringsperioden efter § 93, stk. 1 eller 3, i denne bekendtgørelse. Ved sikring af fakturaens oprindelsesægthed forstås sikring af leverandørens eller fakturaudstederens identitet. Ved sikring af fakturaens indholdsintegritet forstås, at fakturaens indhold efter § 61, stk. 1, §§ 62-64, § 66, stk. 1, eller § 67, stk. 1, i denne bekendtgørelse, ikke skal kunne ændres eller slettes.

Du skal altså kunne bevise, at den faktura du har liggende elektronisk ikke kan ændres. - Det er noget med at du systemteknisk skal kunne vise at det er umuligt at ændre på den faktura kunden har fået.

Derfor tror jeg det er en god idé at sende den til kunden, med kopi til dig selv. - Så er kundens faktura ude af dine hænder, og du vil aldrig kunne ændre den.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)