Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hvis momsbeløbet ikke fremgår af fakturaen?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Tårnby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ved at lave årsregnskab for mit aps. Jeg har tegnet mobil abonnement hos 3, men desværre opgiver de blot en pris "inkl. moms", så hvordan finder jeg det korrekte moms beløb? Jeg kan vel ikke bare opgive 20% af brutto beløbet - eller hvad? Jeg undrer mig forøvrigt over, at 3 ikke angiver moms beløbet. Det troede jeg, at man skulle.

Hilsen Anders

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

selskabet som 3 udsteder fyldest gørende fakturaer

Du bør kun bogfører udfra fakturaer og ikke betalingskviteringer eller lignende.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Tårnby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

mange tak for dit svar. Mit problem er at 3 IKKE udsender fyldestgørende fakturaer. Momsbeløbet fremgår IKKE af fakturaerne, som jeg finder under "Mit3". Så spørgsmålet gik på, hvordan man så finder ud af, hvor meget moms, der er pålagt regningen.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

det lyder mærkeligt.

Har selv 5 abonnementer hos 3 og modtager en fin faktura med specifikationer også af momsen

Du bør jo nok tage fat i 3.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Tårnby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder godt nok mærkeligt. Desværre er 3 lukket for weekenden Stick out tongue

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg logger ind på selvbetjening, så har jeg en fin oversigt over seneste fakturaer samt en for de sidste 12 måneder.

Har du ikke erhvervsabonnement?,

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Tårnby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, er ikke helt sikker. Det er nok ikke et erhvervsabonnement. Men uanset hvad, så burde momsbeløbet fremgå, vil jeg mene.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja moms skal fremgå og for 5 abonnementer - erhverv og privat blandet er det også med på fakturaen - se lige, der er flere tabs i toppen og du skal vælge ret under faktura

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tårnby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil se min faktura, så send mig en mail på arj@gate3a.com. Så vil jeg med glæde returnere en faktura, så du kan se hvad jeg mener.

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker skal momsen ( momsbeløbet) ikke fremgå af fakturaer til private. Nok derfor du ikke kan se det, for dit abonnement er sikkert et privat-abonnement i "3" s øjne.

Det skal dog fremgå, at beløbet er inkl. moms.

Du finder så momsen ved at gange med 20% som du selv skriver. Jeg tror ikke det vil "gå galt", da der ikke i deres pris kan være noget der er uden moms (så 20% muligheden ikke duer)

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)