Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at lave en side hvor folk kan oprette profil og tilbyde en ydelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu vil jeg gerne spørge til noget teknisk som jeg ikke har så meget forstand på. Kan dog finde nogenlunde rundt i Wordpress.
Jeg vil gerne lave en side til altmuligmanden/kvinden og dem som søger sådan en.

Nogen hurtige tanker om det.

Hvis du er have mand og gerne vil tilbyde at klippe hæk, slå græs med mere.. Kan du lave en profil på siden.

Så Der skal være en "opret profil" knap.
her kan de oprette sig med fotos , beskrivelse, et par fotos , hvor i landet, hvad de titilbyder m.m.
og telefonnummer og e-mail.

Lidt som en dating sider, profil vil jeg mene.

Den besøgende som kommer ind på siden skal kunne se det hele uden at betale , oprette en bruger eller noget.

Så det er gratis at oprette en profil og at browse rundt og se profiler.

Man skal kunne søge efter landsdel, hvad for en ydelse leder man efter ( have arbejde, mure arbejde osv. )

Senere hen hvis der kommer mange bruger , besøgende kunne jeg da godt tænke mig at tage lidt for at bruge siden.
Enten at de som opretter en profil og tilbyder en ydelse betaler en engangs beløb eller nogen med pr.Mdr , m.m.
og / eller det er dem som leder efter en ydelse skal betale for at se kontakt info.

Om det skal være "køb 24 timer" eller 1 dag, 1 uge osv ved jeg ikke men muligheden skal være der for at jeg kan gøre det.

Nu tænker jeg om det ikke kan gøres i Wordpress og hvilke plugins i vil forslå ?

Eller måske bruge et dating script eller noget ? Et dating script kan sikkert bruges angående når nogen vil oprette en profil men vel ikke for brugeren som kommer ind og leder ?


Jeg vil sætte pris på jeres bud på dette .

Mange tak og fortsat go weekend

Rys

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som at du vil lave en ny:
Ahandyhand...dk

Br john

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for linket :)
Ja og nej. På den siden tager de en % af hvad kunden betaler kan jeg se og det ser ikke ud til at jeg browse igennem og finde det jeg søger.
På siden skal man operette en opgave.

Min side er mere simpelt :)

Rettelse: oh jo man kan godt søge :) men Ja noget i den retning men dog mere nede på jorden for mig. Den ser ud til at have været dyr at få lavet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)