Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideprogrammør søges. Udvikling af funktionel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min samarbejdspartner og jeg søger at komme i kontakt med en dygtig programmør, der kan udvikle en lækker og funktionel hjemmeside til os. 

Vi er villige til at betale den rigtige pris til rette vedkommende, (Rigtig skal forstås som fair for begge parter. Men vi prioriterer god kvalitet over pris i det omfang det er muligt)

Krav til sitet:

  • Skræddersyet i CMS (Umbraco, Drupal, Joomla o.l. eller hjemmebrygget CMS - det kommer an på muligheder og begrænsninger)
  • Simpelt og moderne skalerbart design 
  • SEO-venlig kode
  • CMS skal kunne håndtere administration, brugerdatabase, oprettelse af brugerprofiler, brugerbetaling, søgefunktion med kriterier (forbundet med brugerdatabasen), kontaktformularer, SEO-venlig stjerne-bedømmelse på profiler.

Nice to have, men ikke et krav:

  • Grafikkundskaber

Kontakt mig gerne camillakg@msn.com - skriv "IT Projekt" i emnefeltet. Så kan vi gå i nærmere dialog om detaljerne.

Vedhæft eller vedlæg link til tidligere projekter du/I har udarbejdet.

På forhånd tusind tak.

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.

Da jeg ikke kan se om der er andre der har svaret, skriver jeg lige Smile

Hvis der ikke er nogle der har svaret vil jeg tro du har større held med at lave en Freelancer opgave, det kan du gøre på denne side:
http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx

Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig så meget mere.

Hilsen Nikolaj

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er nødt til at komme med lidt flere detaljer om hvad siden skal bruges til for at man kan give en pris. Er det en bog, en web-shop eller noget helt 3.
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw og Nikolaj,

Tak for jeres feedback. 

Jeg er pt. i dialog med flere udviklere, så mit opslag bliver altså set under denne kategori. Det var godt :) Men til en anden gang vil jeg overveje også at smide et opslag ind under freelance.

Mht. bedre beskrivelse af sitet, er det rigtigt at det er lidt tamt. Det er bare rimelig kompliceret, så jeg har valgt at sende en mere detaljeret beskrivelse ud til de udviklere, der er interesserede. Overordnet er der tale om en slags opslags-hjemmeside med dertilhørende søgemaskine.

Jeg vil prøve at være mere eksplicit næste gang jeg henvender mig her på forummet. 

Jeg håber vi finder den rette leverandør.

Mvh. Camilla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)