Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man samle alle salg på ét bilag? (bruger Dinero)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to vidt forskellige grene i min virksomhed, som har hver deres faktura numre.

Jeg vil gerne have overblik over mine samlede indtægter og udgifter (og derfor ikke har 2 brugere på Dinero).

Det gør at jeg bruger FAKTURERINGSSYSTEMET derinde til den ene gren og ØVRIGE BILAG til den anden.

Spørgsmål:

Er det ok at jeg bare samler salgene på den ene gren månedsvis og lægger dem ind i øvrige bilag?

Lige nu synes jeg ikke indtægterne i øvrige bilag indgår som indtægt på oversigten på forsiden?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet er mit råd at du skal la en bogføringskyndig se på hvad der giver både overblik og korrekt bogføring- Det duer ikke at ikke vide hvor du tjener penge eller ikke gør

Du må lægge bilag sammen men så må du jo ikke bruge faktura - så skal du bruge øvrige bilag eller kassekladde (faktura er ikke til at samle salg på) Jeg synes du skal ofre dig lidt penge på en online hjælp

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke på fakturaen at jeg samler salget, fakturaen bruger jeg til den samme kunde (mit modelbureau).

Men på Øvrige bilag samler jeg salget fra min webshop, da alle fakturaer alligevel er gemt inde på min shops styresystem?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder helt OK - bare du kan i øvrige bilag kan indentificere de salg som ligger på shoppen mod den bogføring så du ikke skal ligge og rode det frem hver gang, men salg da 98 er f.eks jo nemt at finde frem og gemme bilag for

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)