Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontoudtog fra virksomhedens skattekonto (Skats svar på Loch Ness-uhyret!)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med mit regnskab, har jeg brug for at tjekke nogle bevægelser på min virksomheds skattekonto tilbage i foråret 2014. Problemet er bare, at Skat kun viser en oversigt som pt. rækker tilbage til den 30.09.14.
Intet problem, skulle man umiddelbart tænke. Øverst over kontooversigten står der nemlig at ""Hvis du vil se flere eller fx ældre posteringer, kan du søge dem frem under Kontoudtog.". Nu er spørgsmålet så bare, hvor jeg finder menupunktet Kontoudtog?

Nu har jeg efterhånden ledt som en gal, og enten trænger jeg til briller, eller også så reklamerer Skat med en funktion som ikke er der.

Nogen der kan hjælpe?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke kontoudtog meget længere tilbage og funktionen virker kun hvis der har været så mange transaktioner på skattekontoen, at de ikke kan være i selve oversigten. Du må lige google hvornår skattekontoen opstod men det var omkring det tidspunkt du nævner - inden da var der ingen skattekonto helt enkelt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SKAT indførte skattekontoen for alle virksomheder i august 2013, så det er et stykke tid siden :)

2 punkter nedenunder Kontostatus finder du Kontoudtog.

Prøv eventuelt at tjekke min videoguide ud her: 

 

Susan :o)

">

">

">

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Problemet har løst sig selv. I går manglede der åbenbart en række menupunkter i venstremenuen når jeg loggede ind på Tast Selv:



Nu er de dog kommet tilbage?! Skats veje må endnu engang siges at være uransagelige :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)