Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento opdatering - hvor tit opdateres der ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at få opgraderet min Magento fra 1.8.1 til 1.9.1, hvilket ikke er helt gratis.

Men samtidig tænker jeg på om det er penge ud af vinduet, hvis jeg opgradere til 1.9.1 nu, og så om 2 måneder kan jeg igen betale for næste opgradering.

Er der nogle som ved hvornår version 2.0 bliver udgivet ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Er der nogle som ved hvornår version 2.0 bliver udgivet ?

Det sidste jeg hørte var Q4 2015, men i så fald ville det nok være det første softwareprojekt i historien som ikke blev forsinket Wink

Magento2 er ikke en opgradering af magento 1x, det er et helt nyt system. Så min vurdering vil være at du roligt kan opdatere din nuværende 1.8´er og køre med 1.9 i et godt års tid endnu.

Magento sigter i øvrigt efter en 6 måneders release cycle. Dvs. 2 opdateringer pr. år.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret :)

Jeg har lige et ekstra spørgsmål, når du siger at 2.0 ikke er en opgradering, men en helt ny version -

Vil det sige at jeg ikke behøver at opgradere til 1.9, for at jeg senere kan få 2.0 ? Eller betyder det at jeg skal gennem to opgraderinger - først til 1.9 og så bagefter til 2.0 ?

Hvis jeg kan gå direkte fra 1.8 til 2.0, så vil jeg hellere spare pengene og springe 1.9 over.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:
Vil det sige at jeg ikke behøver at opgradere til 1.9, for at jeg senere kan få 2.0 ? Eller betyder det at jeg skal gennem to opgraderinger - først til 1.9 og så bagefter til 2.0 ?

Nej. Det vil sige du ikke kan opgradere din magento1 til magento2. Det er et helt nyt system. Der er ingen bagudkompatibilitet planlagt.

Det er underordnet om du kører 1.8 eller 1.9 idag, du kan ikke opgradere en magento1x til magento2.0
Husk i øvrigt at patche din magento 1.8 for SUPEE-5344

God vind med shoppen og fortsat god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg, at jeg spare pengene, og gemmer dem til 2.0 bliver frigivet.

SUPEE-5344, vil jeg kigge på med det samme.

Tak for hjælpen

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)