Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en topplacering i Google værd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej når man søger efter et order på google søgemaskine og får dette Ca. 107.000.000 resultater (0,27 sekunder)  jeg  vil høre om hvis man ligger nr 1 på det søge order med så mange resultater er siden så det værd.

mvh

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger nok af hvor mange som faktisk søger på det. Du kan se dette ved at gå ind på adwords og så klikke på værktøjer og så på søgeordsplanlægning. Her kan du indtaste dit søgeord og se hvor mange som søger på det om måneden og evt. hvad andre betaler pr. klik i annoncerne :)

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej patrick der er 3mill der søger og prisen er 23,27 pr klik

hilsen

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

søgning 15000 pris 23,27

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror liiiiige vi skal have fat i hvad du mener.

1. Har du husket at sætte den til kun danmark i google adwords søgeværktøj?

2. Har du husket, at klikke ind, så det kun er det specifikke keyword den tager for?

3. Har du klikket ind, så du ser det ene keyword (når du søger kommer der en liste med keywords - du skal åbne listen)?

Er rimeligt sikker på, at der ikke er nogle ord der bliver søgt 1 million gange på om måneden i Danmark - Hvis du snakker om udlandet så måske.

En topplacering giver altid godt med mange søgninger, men er der 15.000 søgninger på ordet, er du næppe den første der forsøger at optimere til det.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Et meget meget hurtigt overslag resulterer i følgende, med 15.000 månedlige søgninger og klikpris på kr. 23,27:

Regn med at 30-50% af alle som søger klikker på resultat nummer 1 i Google. Lad os sætte det til 40% i denne beregning.

De 15.000 søgninger resulterer altså i (15.000*0,4) 6000 besøg på din hjemmeside om måneden.

Hvis din eneste måde at tjene penge på er at de klikker på en Adsense reklame, så skal vi se på hvor stor en del af de 6000 besøgende som gør det. På en rigtig godt optimeret side, som ikke har meget spændende indhold, men meget relevante reklamer, kan du ramme måske 20-25 % konvertering af de besøgende. Der er dog mange sider som ligger på under 1 %. Lad os antage at 10 % af dine besøgende klikker på en reklame.

Det resulterer i (6.000*0,1) 600 reklameklik om måneden.

Hvis vi antager at den gennemsnitlige klikpris er 23,27 (Googles estimater kan variere helt vildt) så vil du som Adsense publisher modtage 68 % af dette.

Du ender altså på en månedlig indtjening på (600 * 23,27 * 0,68) ca. 9.500 kroner.

[Vi antager ligeledes at der kun kommer trafik fra dette ene søgeord. I praksis vil en position som nr. 1 ofte kaste en lang række long tail søgninger af sig samtidig.]

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak til jer flot i gider hjælp mig ...min side er på engelsk og den er to dage gammel . igår havde jeg 4 klik det gav 12 kr med kun en adsense reklame. det er ikke kun adsense men affilite side fik faktisk også slogt for 0,50$ hehe ikke ret meget men det kommer nok

tusind  tak for hjælpen  

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du arbejder på at lave flere sider til AdSense eller affiliate kan jeg anbefale dig at tage et kig på MarketSamurai. Det er super til at finde nye nicher og at give en ide om hvor meget trafik top placeringer kan give :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)