Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore LLC med kontor i DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften siger,er der så nogen der ved om det er muligt at have et British Virgin Island, Panama eller Seychelles LLC med et kontor i DK ?

Jeg ved godt at man skal beskattes i DK hvilket er fint, men det er vel kun at det beløb man tager ud til sig selv da det er et Aps/LLC ikke?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Alex

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Er det et firma du har i dag eller hvad er baggrunden for at du vil have et LLC i Danmark.

Udgangspunktet er at et firma du driver fra Danmark, skal være dansk.

Mange hilsner

David

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du i teorien godt, men det selskab er sådan som jeg har forstået det underlagt alle de samme regler som hvis det var et ganske almindeligt dansk APS. Du skal stadig betale dansk moms, selskabsskat af overskud, personlig skat af indkomst, skat af udbytte osv. Så jeg har svært ved at se hvad fordelen lige skulle være?

Nogle vælger at placeret et holding i et skattelyland hvor man kan "købe" en direktion til holdingselskabet. Det kan man bla.a på Cypern. Det betyder så at man kan hæve udbytte uden at betale nogen særlig skat, men hvis du bor i DK kan du ikke bruge dem da du maksimalt må indføre 50.000 uden at oplyse om det ad gangen. 

Du kommer imidlertid på den måde meget hurtigt ud i noget fusk halløj for at undgå skat, moms eller andet, og det er ikke muligt at gøre dette på lovlig vis, så træd meget meget forsigtigt.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Tusind tak for dit svar.

Nej det er ikke et firma jeg har i dag, tænkte bare at omkostningerne ved at oprette et LLC/Aps offshore var væsenligt biligere.

Med Venlig Hilsen

Alex

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal

Tusind tak for dit svar.

Er det iorden jeg PM dig, kan høre at du ved en del omkring det her :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Der er jo reelt set ingen omkostninger fobundet ved at oprette et selskab i Danmark.

IVS koster ikke noget og APS indskud er jo blot et indskud som du reelt kan bruge til at betale regninger med.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Okay det må jeg indrømmer det viste jeg ikke. 

Tak for det :-) 

Jeg vil undersøge det lidt nærmere.

Med Venlig Hilsen 

Alex

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)