Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for personligt lån på 10.000 i 2 måneder

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Jeg skriver herinde fordi jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har pt. orlov fra mit job og bor i udlandet . Jeg har i udlandet haft et job hvor min arbejdsgiver har snydt mig for en kontrakt og en del i løn. Jeg har ikke set skyggen af en kontrakt i 3.5 måneder, så i sidste uge udvandrede jeg derfra og kom ikke tilbage. Jeg har som sagt ikke haft en ordinær indkomst i de foregående måneder, min arbejdsgiver her har snydt mig for det der svarer til 19000 kr. Da jeg ikke har haft en ordinær inkomst, vil min bank ikke vil låne mig penge. De er ligeglade med at jeg førhen altid har haft et plus på kontoen. Jeg er blevet godt og grundigt bedraget af min arbejdsgiver, og nu skal jeg straffes for det(jeg har talt med ham og han vil ikke udbetale min sidste løn heller.Jeg kan ikke melde ham fordi jeg har arbejdet uden kontrakt selvom det modsatte var lovet). Nu står jeg så, uden en eneste krone på lommen. Jeg har fundet et nyt job og har i mandags fået en kontrakt , men der går en måned før jeg får en normal indkomst igen. Dette er grunden til at jeg gerne vil låne 10.000kr i 2 måneder. pr.1 maj får jeg både løn, overskydende skat er gået ind på min knto samt jeg kan hæve feriepenge, så jeg er 100% sikker på at kunne tilbagebetale hele beløbet tilbage med evt.renter.

Jeg håber der er en af jer, som kan hjælpe mig i den her virkelig irriterende situation jeg er havnet i, hvor jeg desperat har behov for penge her og nu til daglige udgifter(husleje,mad). Jeg kan skrive et gældsbevis for dokumentation ved udlån.

Venligst skriv til mig.

På forhånd tak

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du har bedre mulighed for at få et kviklån/sms-lån i det land du har bopæl.

I DK har vi følgende: https://www.forbrugslaan.info/kviklaan/ 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kan muligvis hjælpe med lån. Skriv venligst til mig på lucas1019@outlook.dk

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

I det land hvor jeg bor pt. er der kun mulighed for banklån til huskøb eller investering.Det synes jeg er voldsomt nok,desuden falder jeg uden for denne kategori der jeg ikke skal nogen af delene.  Kviklån, tror jeg heller ikke jeg kan tage. Jeg ikke dokumentere de 3 sidste måneders indkomst fra udlandet, hvorfor,se venligst i mit indlæg,samt jeg tror ikke nogen kviklån vil låne 10.000 kr uden dokumentation med lønsedler.

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas.

Tak for svar.

Jeg skriver til dig.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hmmm... Hvis jeg nogensinde kom til at stå i sådan en uheldig situation, så havde jeg masser af familie og venner, der kunne hjælpe mig med de 10.000 ??? 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu er alle mennesker og familier jo ikke ens. 

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige mine ord :)

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min familie kan ikke hjælpe mig, desværre. Min mor arbejder hårdt og hjælper så godt kun kan mine 2 søstre som stadig er under uddannelse. Jeg har ikke nogen stor familie desværre,og mine bedsteforældre er døde. Desuden er der ingen af mine venner som har så stort et rådighedsbeløb at de kan undvære 10.000kr. Jeg vil heller låne beløbet samlet en at skylde 5-10 venner penge, altså skylde hist og her. Nogle af dem kan ikke undvære hvis de skulle låne ud. Jeg har ikke et stort netværk at trække på desværre, hvorfor jeg skriver her, og håber der er nogen som kan låne mig beløbet. Jeg har aldrig været i pengeproblemer før, så denne her situation er atypisk for mig, desværre skete det, ikke grundet egne handlinger, hvorfor jeg nu må prøve hvad jeg kan for at komme ud af denne her situation.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PFF:
Men nu er alle mennesker og familier jo ikke ens. 

Naturligvis

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)