Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre åbningsbalance til Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Skal have oprettet regnskab i dinero og have overført min åbningsbalance, som hidtil blot er lavet i et excel ark.

Nu er jeg lidt i tvivl om, jeg vælger de rigtige felter i Dinero, så måske kan nogen her hjælpe.

Har lavet dette som viser min balance fra 2013 regnskabet og de felter, jeg umiddelbart vil føre dem over i i åbningsbalancen for 2014 i Dinero.

2620.balance.xlsx

Men er det mon den rigtige måde at gøre det på?

Vh Jesper

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kjems, 

Du har gjort det rigtigt et godt stykke af vejen :-) Har dog lige nogen kommentarer. 

- Udlæg fra 2013 hævet 2014, skal overføres til konto 60120 - mellemregning i stedet for den du har angivet. 

- Under passiver har du angievt bank primo fra 2013. Dette beløb skal ikke overføres. Der er kun ét bankbeløb der skal overføres og det er ultimo beløbet 2013, som du har angivet korrekt under aktiver :-)

- Årets overskud skal overføres til 60100 - Egenkapitalkonto primo, da Dinero ikke længere har den konto du har angivet i Excel arket. 

Resten ser helt korrekt ud :-) 

De bedste hilsner

Manja

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, og mange tak. Men hvis jeg så at sige hiver min startsaldo ud af ligningen, hvordan kan så ramme en balance, der går i 0 ?

Vh Jesper  

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)