Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto uden de store gebyrer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvem kan anbefale en god bank som gerne vil have en ny iværksætter virksomhed (helt standard erhvervskonto, ingen kredit eller noget), uden de STORE gebyrer samt UDEN at man skal flytte alle sine private bank sager?

Dbh

 

Benjamin

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken bank har du dine privatsager i nu?

Jeg bruger Danske Bank privat og har deres 24/7 til mit firma - fungerer suverænt godt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvilken bank du bruger privat men jeg helt klart anbefale Handelsbanken jeg har fået gratis erhverskonto, jeg er en Ganske almindelig privatkunde gennem 12 år. 

Tror det er svært og få en konto et sted hvor du ikke har din privatbank, det er jo en udgift for banken og de er jo først og fremmest en forretning som skal tjene penge. Prøv og spørg din egen bank først. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv virksomhed for et par måneder siden og har oprettet min første erhvervskonto i den forbindelse.

Jeg valgte Sparekassen Kronjylland. Det er en mindre sparekkasse i vækst, som er til at snakke med og de tager ingen gebyrer for erhvervskontoen.

Kan anbefales.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil kunne få svar i øst og vest. Nogen vil sige store banker andre sige små - Prøv begge dele

Regn med at skulle ha privatøkonomi med over, det er ofte et krav, men alt kan forhandles (dog ikke altid med succes)

Svar om gebyr vil også være vidt forskellige afhængigt af, om det er en der fik sin bank for 1 år eller mere siden, eller helt fornyligt. Gebyrer  er i vækst

Læs lidt om at få en ny bank http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html og regn med det kan være lidt lettere i personlig virksomhed end i f.eks. et nyt IVS med f.eks. 1 krone i kapital

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidbjerg bank. Helt klart. Hils fra Matt og jeg vil love dig at du får en super behandling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)