Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det vores tur til, at bede om feedback på nystartet webshop :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Fra  idbolig.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle kloge Amino'er!

Vi søger konstruktiv kritik (eller ros hvis I skulle have det) på vores webshop www.idbolig.dk . 

Vi startede medio december, og synes det er et meget spændende projekt, men vi er dog nybegyndere med alt lige fra iværksætter til design af hjemmesider, og søger derfor råd eller ros ;-)


Vi vil dog tilføje, at vi er igang med en indløsningsaftale med Nets, og regner med den kommer i hus sidst på ugen.

Vi takker på forhånd!  

idbolig.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det link du har lagt ind til siden er ikke korrekt.

Et par hurtige bemærkninger. Headersektionen er ok - et par slagfaste argumenter med fri fragt osv. er godt. Søgefelter er dog ikke centreret.  Så er der navigationssektionen. Er ikke vild med blandingen af produktkategorier og info om siden / handelsbetingelser osv. Jeg ville foretrække at alt navigation rundt i produktkategorier, tilbud osv. var tydeligt adskilt fra Handelsbetingelser osv. Sidstenævnte bør ligge i footer eller lign.

Udover slideren som viser et udsnit af jeres produkter så skal man altså ret langt ned på siden før de første klikbare produkter dukker op. Mit forslag er at i fjerner de to billeder under slideren så de egentlige produkter kommer lige efter slideren.

Er ikke vild med de her små stjerner og små IDbolig logoer i har lagt rundt om selve indholdsdelen - det er en subjektiv holdning naturligvis. Endnu en subjektiv ting er så jeres farvevalg som jeg ikke synes rigtig får siden til at se prof ud. Måske kunne i lege lidt med at skifte den brune farve ud. Logoet ser også hjemmelavet ud - det ville jeg nok også bruge lidt mere tid på evt. ved blot at skrive teksten IDBolig fremfor at lade ID vælte som en vase henover bolig. Håber i kan bruge mit input til noget.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå lige din pm fra engang ;D

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

giv titlen til google flere ord det er tilladt mindst 60 tegn med mellemrum udnyt gerne dette det kan øge besøgene på siden og lav unikke titler alle sidder

lav titler på alle billederne så kan de komme med i google billed søgning  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)