Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af hjemmeside og app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med udviklingen af en formidlingside, som skal være internetbaseret.
Jeg er pt. igang med at fastlægge budgetter og er i den sammenhæng også kommet til det punkt, hvor jeg skal jagte tilbud til opsætningen af en hjemmeside og tilhørende app.

Selve designet og overvejelser omkring hvilke informationer, der skal være på hjemmesiden og app´en er stort set klarlagt.

Jeg har læst mig frem til forskellige virksomheder og personer på nettet og via amino, som virker interessante.
Men jeg ville lige høre om nogen af Jer erfarne aminoer har nogen anbefalesesværdige programmøre og priser i tankerne.

Ideen er som sagt en formidlings hjemmeside imellem to parter, der skal kunne rumme samme kapacitet og funktioner som f.eks. MinbilDinBil, GoMore og andre sider som disse.

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Du er velkommen til at sende mig en mail, så skal jeg nok give dig et tilbud udfra dine specifikationer :-) 

jh@jannikhansen.co.uk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Martin

Det lyder spændende. Men hvad sådan en løsning vil koste afhænger jo af mange ting.

Omkring udvikling af Løsningen har du egentlig 3 muligheder :

1. Du kan få et dansk webbureau til at hjælpe - der mange dygtige, og de vil også kunne hjælpe dig indefor de forskellige "teknologier" som du vil have behov for. Men dette er nok også den dyreste løsning, og det er vigtigt at du sikre dig at de rent faktisk har tiden til at "levere". Dette er nok den dyreste løsning

2. Du kan også, som du selv er inde på, finde en freelancer her på Amino. Jeg er dog ikke sikker på at du kan nøjes med én freelancer, hvis du både vil have lavet website og app. Dette er jo lidt billigere, men kræver nok også at du selv har mod på at forestå den tekniske projektledelse i en eller anden udstrækning

3. Den sidste mulighed er at gå offshore, dette er helt klar den billigste løsning, men pas på det ikke bliver for billigt. "Talent-poolen" er væsentlig større hvis du går offshore, men du får stadig ikke gode udviklere til 10 USD i timen - Men kigger du dig lidt for kan du sagtens finde nogle rigtigt dygtige fol der kan hjælpe dig - du kan læse lidt om hvad du skal holde øje med her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/ 

Hvad budgettet så er det helt umuligt at komme med et bud på baggrund af de oplysninger du kommer med her - det afhænger jo meget af detaljerne i dit oplæg, dine krav/forventninger til teknologi (skal app's laves native eller kan du bruge et af de hybride frameworks), Udviklingsmetode - kommer du med et helt færdigtoplæg, eller er du frisk på at prøve nogle af de mere agile metoder osv osv,

Men hvis jeg var dig og jeg skulle komme med et tal til bank eller.... så tror jeg at jeg ville sætte 100.000 af (og ja jeg ved det er et hurtigt skud fra hoften og det kan svinge meget begge veje Wink). Og ja det kan sikkert sagtens gøres billigere hvis det gøres lidt smart, men det er jo rart at have en buffer, uanset hvor godt forberedt du er så dukker der jo som regel ting op undervejs.

Håber det hjælper dig lidt

Anyway - så held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tusinde tak for de meget brugbare informationer.

Det vil jeg helt klart tage et kig på :) 
 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)