Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

momsangivelse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Kjær & Lassen som var min kunde er trådt i rekonstruktion pr. oktober måned og efter møde med rekonstruktør, er tabet konstateret.

Skal jeg på momsangivelsen skrive 0 i udgående og 0 i indgående eller 261.600 i udgående og 261.600 indgående. tak for hjælpen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

forudsat konstateret og det tror jeg ikke på det er i 4 kvartal ud fra hvad jeg kan læse - og så kommer skat jo efter dig - men HVIS konstateret så i 1 kvartal 2015 så 0 i indgående og minus 261.000 i udgående (og samme hvis det var konstateret i 2014 for 4. kvartal 2014 men forekommer ikke mig muligt med så hurtig behandling fra rekonstruktion i okt 2014 til konstateret total tab i 2014 for et A/S)

Da et minus i salgsmoms på et sådan beløb jo som Jesper også skrev, normalt medfører normalt en kontrol fra skat/moms da det jo kun sker ved store tab - så skal du ha dokumentationen klar og ikke udgå fra en telefon med en eller anden rekonstruktør. På virk.dk står Kjær og Larsen A/S stadig blot som under rekonstruktion og ikke konkurs men det kan godt være forsinket - Helt frem i ult nov - står der at der forsat arbejdes aktivt med rekonstruktionen flere steder

hvorfor - med det beløb får du ikke en revisor til at sige god for det hele - kvartal og indberetning frem for lidt gæt her på amino

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Med min pt. usle løn på 17.500, er en revisor en ret dyr affære. Men tak for rådene, jeg prøver at skrabe nogle penge sammen til en revisor.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det ville jeg gøre så du ikke rammes af at skulle tilbage med en masse penge - -

Du tilbyder jo her i anden tråd http://www.amino.dk/forums/t/248955.aspx#1595502 at ville låne penge til en dansker i udlandet som er totalt uden penge efter at være blevet snydt - og ikke kan klare sig uden et hurtigt lån som bank og andre nægter - Tag og brug de penge på en revisor til det her i stedet.

Selv et opslag på Kjær og Lassen A/S under rekonstruktion på skat - viser dem som aktive og momsregistrerede

Virksomheden er momsregistreret

CVR-/SE-nummerFirmanavnAdresse
77 42 60 19 Kjær & Lassen A/S Kirstinehøj 67 , 2770 Kastrup
og virk. DK har dem også stadigt som under behandling

KJÆR & LASSEN A/S under rekonstruktionsbehandling

77426019

Adresse

Kirstinehøj 67

Postnummer og by

2770 Kastrup

Startdato

12.03.1985

Virksomhedsform

Reklamebeskyttelse

Nej

Status

Selskabet er under rekonstruktionsbehandling

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)