Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

luften er gået ud af ballonen -måske danmarks største opfinder- alt er p.t. tabt -ingen forstår jeg har holdt så længe -

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have nye mål og delmål. det går ikke at give op. Du kunne blive en glimrende menor, og du har sikkert en masse at lære videre til den yngre generation. Jeg tror på dig.

Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johans,

En bekendt har sendt mig dit indlæg, fordi jeg arbejder som coach. Det du behøver er ikke som sådan et spark men en plan for hvordan du kommer videre herfra, samt nogle ideer til hvordan du kan arbejde med de ting i dig selv der står i vejen for dig.

Det har jeg en del erfaring med.

Du kan se hvad jeg laver på http://www.ke-soulspark.eu

Hvis du skulle være interesseret er du velkommen til at kontakte mig.

 

Mange hilsener,

Richard

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for linket du sendte -var meget interessant, jeg så flere af dem, og gemte udvalgte...god psykologi i dem- fremmende for motivationen

også dine andre positive forslag er gode -(hvis omstændighederne lige var til det)   

 

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for velmenende svar...også sidste: Kenny, soul spark- jeg overvejer sagen

lige p.t. genoptager jeg mit tidl. arb. felt...og søger job..der skal jo penge til....

efter min opfattelse er det ikke så smart i.f.t. at projektet i stedet skulle gøres  færdigt...

derfor er det -har det i øvrigt været i næsten alle årene jeg har været i innovations miljøet

min opfattelse var/er, at er man opfinder, er Danmark ikke stedet for en opfinder

jeg vil uddybe i et oplæg i en anden tråd