Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

luften er gået ud af ballonen -måske danmarks største opfinder- alt er p.t. tabt -ingen forstår jeg har holdt så længe -

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have nye mål og delmål. det går ikke at give op. Du kunne blive en glimrende menor, og du har sikkert en masse at lære videre til den yngre generation. Jeg tror på dig.

Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johans,

En bekendt har sendt mig dit indlæg, fordi jeg arbejder som coach. Det du behøver er ikke som sådan et spark men en plan for hvordan du kommer videre herfra, samt nogle ideer til hvordan du kan arbejde med de ting i dig selv der står i vejen for dig.

Det har jeg en del erfaring med.

Du kan se hvad jeg laver på http://www.ke-soulspark.eu

Hvis du skulle være interesseret er du velkommen til at kontakte mig.

 

Mange hilsener,

Richard

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for linket du sendte -var meget interessant, jeg så flere af dem, og gemte udvalgte...god psykologi i dem- fremmende for motivationen

også dine andre positive forslag er gode -(hvis omstændighederne lige var til det)   

 

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for velmenende svar...også sidste: Kenny, soul spark- jeg overvejer sagen

lige p.t. genoptager jeg mit tidl. arb. felt...og søger job..der skal jo penge til....

efter min opfattelse er det ikke så smart i.f.t. at projektet i stedet skulle gøres  færdigt...

derfor er det -har det i øvrigt været i næsten alle årene jeg har været i innovations miljøet

min opfattelse var/er, at er man opfinder, er Danmark ikke stedet for en opfinder

jeg vil uddybe i et oplæg i en anden tråd

Fra Danmark
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Johans, dt lyder som om du er ved godt mod, og godt du kæmper videre. Jeg ville elske at lære af en som dig, og en der er så ressourcestærk på viden omkring innovation må ikke gå og føle sig så håbløs. 

Jeg glæder mig til at høre mere om din nye rejse. 

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

johans, jeg tror ikke de før omtalte ting er løsningen, du mangler lidt positiv energi fra folk der tror på og kan sælge dit projekt. Nu har man forskellige øjne afhængig af hvem der ser. Du og din investor mener i er tæt på mål, men reelt er der ingen der ved om i scorer, derfor er det ikke sikkert det har stor værdi for en investor. Men hvis I ER tæt på mål så søg da en investor/samarbejdspartner på amino...

Det lyder jo som et produkt med potentiale, men hvem siger det er dig der skal eje fabrikken eller værkstedet. Kan du ikke udbyde produktionen til andre der betaler dig 5-50(?)kr. per enhed de sælger. Så kan du jo lave din egen produktion andetsteds for de penge du tjener? Hvor meget er det du skal bruge og hvad tilbyder du af andel for det, og hvad vil pengene gå til? Du er velkommen til at sende en pm, jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe men lover intet.

Jeg har læst lidt af det du skriver om projektet og det er ikke vildt skræmmende størrelses mæssigt, hvor er det du går i stå? Har du set om der er offentlig støtte at få? EU støtte? Fonde der støtter? Kan du få en forskerstilling på DTU? Det er svært for andre at hjælpe dig når vi ved så lidt om projektet, men jeg tror du skal arbejde mere på at score så du kan vinde kampen, end at score ligaens flotteste mål i første kamp.

Ellers er der jo sites som kickstarter.com og booomerang.dk hvor du kan søge private donationer, hvis det kun er mindre beløb.

Egentlig læste jeg dit indlæg fordi jeg ikke helt ved hvor jeg finder en opfinder der kan bringe en anden fantastisk ting det sidste stykke vej - for en opfinder i udlandet der ikke magter det sidste...nu skal jeg ikke kapre din tråd, men det er ikke altid nemmere at være opfinder i udlandet.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for deltagelsen:

Du skriver om troen til projektet fra andre. som giver en positiv energi mangel..jeg tror du har ret, dette andre har fået mistillid,  og

et gevaldigt rygklap sammen med et passende lavt indskud,  så der i et par måneder kunne koncentreres på projektet-ville nok være igangsætter..

Efterfølgende  er der en meget sandsynlig mulighed for EU midler, eller  privat investering...når blot projektet er godt kørende igen..

som nævnt er der stort set  ikke tale om midler til modeller, prototyper, ingeniør arbejde, o. lign. dette er stort set færdigt..

men stort set tale om  sidste samling af de videreudviklede dele for præsentation og salg eller produktion.

Kunder er allerede på banen (har været det i årevis).. 

PS. der er også mindre virksomheder med i projektet ...og netværket  til nævnte færdiggørelse er velkendt

og ingen har  betvivlet mine opfinderiske evner...og heller ikke forretnings potentialet for projektet..

alligevel har det været en mudret andedam (HC Andersen) at komme igennem med det ny

 

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

sluttelig skal lige nævnes at der har været et generelt indskud for år tilbage fra investorer på 50.000 pr. procent ejerandel der foreligger kontrakter som betinger at investorer alene har ejerskab af de immaterielle rettigheder ...i øvrigt vurderedes projektets salgs værdi at være i 3 cifrede mill. klassen. 

   

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag for præcist 2 år siden var mit iseneste ndlæg i Amino:  Og nu er jeg så

 

på pinden igen...nu pensioneret..og ny patentansøgning er udarbejdet (og gennemgået af Proff.) med de uomtvistelige  nødvendige ændringer der er fremkommet gennem udviklings arbejdet : Et historisk tilbageblik: sagen har jo varet over 20 år,  nogle år er gået med patentsagen og økonomisk fremskaffelse,  nogle år er tabt ved at udføre andet arbejde (grundet en svigtet aftale), nogle år er gået med manglende tilstrækkelig indsats af primært Ingeniører, nogle år er gået med færdig udførsel udvikling af delene for projektet...i mellemtiden er også Ozonlaget fortsat hullet, og som jeg i en note i indlæg her for 7 år siden (2010) nøjagtig havde forudsagt, isen er smeltet og som jeg bekymrende har fulgt med i, og herunder havde udfundet at dette er sket med vilje  som følge af UV strålingen gennem en bevidst ødelæggelse af Ozonlaget, som jeg i årevis har opfordret til at få dette gendannet, og henvist bl.a. til Tesla metoder (patenterede) for Ozondannelse...om nogen, om ikke jeg selv, begyndte med at udfinde metoder rationelle for gendannelse af ozon laget kunne danne grundlag for et patent, jeg mener selv at have evnen og også lyst, men har jo et andet projekt som nævnt (pligtigt) venner og familie også havde investeret i...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)