Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket site. Hvad kan jeg gøre

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften alle kære aminoer. Jeg står i et stort problem. Min hjemmeside er blevet hacket, har været inde og tjekke de forskellige sider og har fundet en masse skjult tekst og links som jeg selvfølgelig har slettet. Problemet nu er at google skriver dette under min hjemmeside i deres søge resultater

Vinduespudser Roskilde. God vinduespudsning i Roskilde

www.as-polering.dk/her-kore-vi/vinduespudser-roskilde/
Dette website er muligvis blevet hacket.

Bor du i Roskilde, og står du og mangler en

Har været inde og tjekke i webmastertools men har stadig ikke modtaget nogle beskeder fra dem. Hvad gør jeg herfra og er det nok bare at slette de forskellige koder som er blevet lagt ind på de forskellige sider, og hvordan ber jeg google om at tjekke op på det og fjerne den advarsel som er på nogle af min sider ikke alle men på de større byer jeg dækker. 

Bruge evt søgeordet vinduespudser roskilde.

Nogen der kan hjælpe mig med dette og evt tage et kig på mit website og se om jeg har fået alt spam og virus væk

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hjemmesider er utrolig lette at hacke... nok det bedste er at bruge en etisk hacker til at fjerne ham og få noget bedre sikkerhed
Han vil nok vise dig 20-30 huller i din virksomhed hvor hackere let kan komme ind  

Du skal være glad hvis dit Cpr eller dine kontor ikke bliver misbrugt men du kan også risikere at der kommer et par paller dyre ting til din dør

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man sådan en henne

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en blackhat, så er du sikker på hvad du får

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen som har forstand på det.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om han kan hjælpe dig, men han hjalp mig da jeg havde et ligende problem.

Prøv at hive fat i Jens eller Kristian fra JustIversen http://justiversen.dk/ 

Jeg får ikke noget ud af at henvise folk, jeg er bare en glad kunde, men sig da gerne at du har hørt om dem fra Ofidan ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kontakter dit webhotel, burde de kunne svare på, hvordan det er sket og hjælpe dig i den rigtige retning til en løsning. Oftest skal det ske i samarbejde med dem, som har udviklet din hjemmeside.

Den typiske årsag er manglende vedligeholdelse. CMS, plugins, themes osv. skal løbende holdes opdateret. Men årsagen kan også være dårlige passwords eller malware på din egen computer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjove er at jeg har ikke modtaget nogle beskedere fra google i webmastertool. så det er lidt svært og bede dem lave en review eller hvad det nu hedder

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Med så få ændringer kan http://www.bitdefender.com/ Måske klare opgaven da det ikke ser ud til at være en seriøs hacker som bare vil smadre dit liv og din forretning jeg vil råde dig til at købe den helt store pakke til din Computer, mobil, tablet, og sefølig hjemmeside

Bare et godt råd, ALDRIG pis en som kan hacke af, det vil smadre dit liv for evigt, + mange hacker bliver personlige hvis du bliver sure, og så går de efter alle som har mulighed for at forsørge dig eller dine nærmeste som kan give dig husly

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dollar.

Kender du nogen som kan hjælpe mig med mit problem, gerne mod betaling selvfølgelig.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)