Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad er der galt med min webshop?

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gronneungerdk:
så er der heller ikke noget med at lukrere på andres varemærker
  I har jo lavet jeres logo op og ned af øko-loget fordi i ved at folk kender det rigtige øko-logo og i gerne vil have folk til at sige "aha ja økologi" I vil gerne gøre brug af det signal som det rigtige økologo giver og har drefor lavet en efterligning

Gronneungerdk:
Jeg kan ikke se, at der er nogen, der kan forveksle de to logoer.
Enhver kan jo se at det er 98% økologoet

Men ellers haaber jeg dag at du for succes med shoppen da jeg er fan af økologi. Men synes at i snylter paa økologet og at i skulle finde jeres egen "identitet" i et nyg logo.

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jbakholt:

Men tilbage til emnet og forslag til forbedringer til Gronneungerdk: En del af logoet er "lånt" den er jeg med på men det er ikke decideret stjålet i sin helhed som andre anfører. Så skal jeg følge de øvriges kommentarer op med et forbedringsforslag så kunne det da være en overvejelse at ændre dit logo når nu det får folk op af stolen - de har måske en pointe. Ikke fordi jeg tror at dit logo skræmmer kunderne væk, det er nok at tage munden lidt for fuld, men af rent praktisk årsager.

Mht. farvevalg er det en stærkt subjektiv ting og jeg synes sådan set ikke at de produkter du sælger ikke harmonerer nogenlunde med farvevalget til siden. Der er ALTID plads til forbedring så prøv at leg lidt med farverne, fonte, sidens disposition osv. for at se om du kan stramme tingene lidt op og måske få en lidt mere positiv feedback fra Aminoerne.

Tak jbakholt!! 
Jeg har nu skrevet til Fødevarestyrelsen og bedt dem vurdere mit shop-logo.
Så må jeg se, hvad de svarer.
Ja, det kan godt være, at jeg må se nærmere på farver og fonte etc. Det hjælper jo ikke, at jeg synes, at shoppen er pæn, hvis de potentielle kunder ikke bryder sig om den ;-)
Tak for dine konstruktive forslag. Jeg er virkelig taknemmelig for de Aminoer, som har taget sig tid til at komme med seriøs, velbegrundet kritik ;-) 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders S 

Men det grønne ø er jo ikke vores logo! Det er jo bare et bogstav, der indgår i vores logo. Og ja, det må gerne få folk til at tænke på økologi - fordi, det er jo det, der er kendetegnet for vores shop.

Men som nævnt har jeg nu skrevet til Fødevarestyrelsen - så må jeg se :-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:

jbakholt:

Men tilbage til emnet og forslag til forbedringer til Gronneungerdk: En del af logoet er "lånt" den er jeg med på men det er ikke decideret stjålet i sin helhed som andre anfører. Så skal jeg følge de øvriges kommentarer op med et forbedringsforslag så kunne det da være en overvejelse at ændre dit logo når nu det får folk op af stolen - de har måske en pointe. Ikke fordi jeg tror at dit logo skræmmer kunderne væk, det er nok at tage munden lidt for fuld, men af rent praktisk årsager.

Mht. farvevalg er det en stærkt subjektiv ting og jeg synes sådan set ikke at de produkter du sælger ikke harmonerer nogenlunde med farvevalget til siden. Der er ALTID plads til forbedring så prøv at leg lidt med farverne, fonte, sidens disposition osv. for at se om du kan stramme tingene lidt op og måske få en lidt mere positiv feedback fra Aminoerne.

Tak jbakholt!! 
Jeg har nu skrevet til Fødevarestyrelsen og bedt dem vurdere mit shop-logo.
Så må jeg se, hvad de svarer.
Ja, det kan godt være, at jeg må se nærmere på farver og fonte etc. Det hjælper jo ikke, at jeg synes, at shoppen er pæn, hvis de potentielle kunder ikke bryder sig om den ;-)
Tak for dine konstruktive forslag. Jeg er virkelig taknemmelig for de Aminoer, som har taget sig tid til at komme med seriøs, velbegrundet kritik ;-) 

Det var så lidt. Godt at høre at du nu får afklaret det med logoet up-front og en gang for alle.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:

Hej Anders S 

Men det grønne ø er jo ikke vores logo! Det er jo bare et bogstav, der indgår i vores logo. Og ja, det må gerne få folk til at tænke på økologi - fordi, det er jo det, der er kendetegnet for vores shop.

Men som nævnt har jeg nu skrevet til Fødevarestyrelsen - så må jeg se :-)

Hej

Hvor du bruger den og hvordan er lige meget , jeg kan heller kopier Mcdonalds M og bruge det i mit navn hvis min shop hed DejligeMisser.dk

Spændt paa hvad de siger :-)

Pøj pøj med det

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Hvor du bruger den og hvordan er lige meget , jeg kan heller kopier Mcdonalds M og bruge det i mit navn hvis min shop hed DejligeMisser.dk

Damit.... linket virker ikke
Hvad havde du tænkt dig at sælge/udleje der?
Er pludselig blevet interesseret Wink

Og nej M i MD ville se dumt ud på den side.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Anders S:
Hvor du bruger den og hvordan er lige meget , jeg kan heller kopier Mcdonalds M og bruge det i mit navn hvis min shop hed DejligeMisser.dk

Damit.... linket virker ikke
Hvad havde du tænkt dig at sælge/udleje der?
Er pludselig blevet interesseret Wink

Og nej M i MD ville se dumt ud på den side.

:) ha ja det var et eksempel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Firmaconnect.net:

Anders S:
Hvor du bruger den og hvordan er lige meget , jeg kan heller kopier Mcdonalds M og bruge det i mit navn hvis min shop hed DejligeMisser.dk

Damit.... linket virker ikke
Hvad havde du tænkt dig at sælge/udleje der?
Er pludselig blevet interesseret Wink

Og nej M i MD ville se dumt ud på den side.

:) ha ja det var et eksempel

Havde jeg regnet ud.
Tror der er penge i skidtet alligevel,,,,, Zip it!

Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du vil have kvalificeret hjælp fra mig så fortæl lidt mere om hvad du har gjort for at tiltrække kunder til din web shop?

F.eks. Brug af Google ADWORDS og om du har forberedt en salgstale og rent faktisk har kontaktet potentielle kunder og introduceret dig selv og din forretning.

Husk på at selv den bedste hjemmeside ikke hjælper hvis dine potentielle kunder ikke ved hvor din "forretning ligger".

Du er velkommen til at kontakte mig direkte for gode råd og uanset hvad så ønsker jeg dig held og lykke med konceptet.

RELYFARM
Eksport af Landbrugsvarer fra Filippinerne.

Fra Trørød
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst de svar du har fået igennem og er ikke stødt på nogen, der påpeger den væsentligste fejl, efter min mening.

Du bruger en stor del af den vigtigste plads på din forside på en grøn boks med en erklæring om hvad du vil. Selv på dette specielle område, hvor man må antage at kunderne er noget ideologisk orienterede, sælger den slags ikke en eneste klud.

Hvis du har nogle rigtig god tilbud, er det her de skal placeres, hvis der skal gang i butikken. De højtidelige erklæringer kan du gemme væk på en 'about'-side. 

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)