Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges, mit website (Wordpress) er blevet defaced.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvem det nu er [Link til inficeret site fjernet af moderator]

Hvad pokker gor jeg ? det er da noget traels musik de spiller !Angry

Jeg har lige set det og er paa arbejde nu men skal jeg ind i FTP eller noget her ?

Takker

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Hvad gør jeg lige for at faa det her lort af min side Angry FUC...G terrorist

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal downloade din backup og derefter loge ind på din ftp client og slette alt og derefter uploade din backup. Hvis det ikke lige virker skal du ikke begynde at sagsøge mig.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Emil Bager:

Du skal downloade din backup og derefter loge ind på din ftp client og slette alt og derefter uploade din backup. Hvis det ikke lige virker skal du ikke begynde at sagsøge mig.

Ok tak. Jeg lover ikke at sagsøge dig :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tit kan du bede dit hostingfirma om at geninstallere deres backup kopi, men det er tit de kun gemmer den i 24timer, så skynd dig at kontakt dem mens du kan. Du kan jo altid rode med det selv hvis de ikke kan hjælpe dig.

Mvh

Mr. A

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Tit kan du bede dit hostingfirma om at geninstallere deres backup kopi, men det er tit de kun gemmer den i 24timer, så skynd dig at kontakt dem mens du kan. Du kan jo altid rode med det selv hvis de ikke kan hjælpe dig.

Mvh

Mr. A

Jeg har kontaktet dem og spurgt, venter paa svar nu.

Men er der nogen som kan sige , har en ide, om hvordan han/de er kommet ind paa siden og  hacket den ?

Via min admin panel eller hvordan gør det det ? Har han gættet mit password og mit login admin navn ( og det er ikke ADMIN" ) ? Det er selvf. ikke til at vide men et gæt ?

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er langt fra den eneste https://docs.google.com/document/d/11FNETdZhMrkxxATwTwEYs4_OK7dDuO_4o-jIR2yLoak/edit

Webkoderiet - Moderne og professionelt webbureau i Odense.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg slog hans email op i google og der var mange sider

saadan en tosk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget dårlig stil at linke til en hjemmeside med virus. Jeg blev reddet af mit antivirus program, men det er ikke sikkert alle er så heldige.Smile

---

I 99 ud 100 tilfælde udnytter hackeren at hjemmesidens cms-system ikke er holdt opdateret.

Du bør skifte alle kodeord, når siden er renset for malware.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Det er meget dårlig stil at linke til en hjemmeside med virus. Jeg blev reddet af mit antivirus program, men det er ikke sikkert alle er så heldige.Smile

---

I 99 ud 100 tilfælde udnytter hackeren at hjemmesidens cms-system ikke er holdt opdateret.

Du bør skifte alle kodeord, når siden er renset for malware.

hvordan skulle jeg da vide at den har virus, troede bare at han har skiftet indhodet paa siden.

Hvilken form for virus er det ? Jeg har jo selv haft siden aaben paa min mac saa haaber da ikke at der er sket noget ved det

Hosting firmaet er nu ved at genskabe side ud fra backup og bagefter skifter jeg koderen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)