Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandørkontakt - Nu skal der købes varepatier, men hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står i den situation, at jeg vil hen over sommeren sælge varepartier af isenkram osv. Jeg er i tivivl, hvor jeg skaber kontakten til at indkøbe disse "outlet" produkter og hvor meget, der skal købes ind for at mængderabat er relevant.

Jeg har blandt andet kigget en del på følgende brands:  Menu, Holmegaard, Lyngby, Kay Bojesen, Stelton, Georg Jensen, Norman Copenhagen mm. 

Derudover kan det også være lidt mere ukendte brands.

Mit spørgsmål lyder på, hvordan jeg formidler kontakt til indkøb af "outlet" varepartier? Er det virksomheden jeg skal kontakte? Er der måske grossister eller hvad er Jeres råd? 

Jeg håber at i kan hjælpe mig. Lad mig høre fra dig, hvis jeg skal uddybe ovenstående - Kan være lidt svært at få det fra tanker til ord :-)

S  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

MedstortS:
Jeg har blandt andet kigget en del på følgende brands:  Menu, Holmegaard, Lyngby, Kay Bojesen, Stelton, Georg Jensen, Norman Copenhagen mm. 

 

Jeg tvivler stærkt på at sådanne brands vil sælge til dig - da du kun er ude på at sælge billigt og dermed ødelægge deres brand

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg havde lidt aller samme fornemmelse, men igen. Hvis der ligger nogle gamle sæsonvare på lager, som måske er udgået for lang tid siden, vil de så ikke hellere af med dem? Jeg synes tit at man ser rundt omkring i de store kæder, at der er stærke tilbud på netop disse brands.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MedstortS.

Jeg kan tilbyde dig nogle attraktive priser på blandt andet messing/træ fatninger hvis du skulle være interesseret.

Vi sælger designer LED pærer samt tilbehør.

Du kan få et katalog tilsendt hvis det skulle have interresse.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det lyder super interessant :-)

Send mig meget gerne på LSBoutlet@hotmail.com

Tak! 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skuffende forum..

Ikke meget hjælp, der er at hente udover et nedtrykt indlæg om min idé, og en der prøver at sælge sine produkter i en anden kategori. Der er da set outlets med disse mærke før, men er mit indlæg total uoverskueligt eller er der virkelig ingen, som kan hjælpe mig?? 

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan da ikke være skuffet hvis nu folk ikke ved det? har du prøvet at kontakte leverandørerne? hvis ikke kunne det da være en god start fremfor at sidde og vente på at der er nogle på et forum som fortæller dig hvad du skal gøre

måske en ny tråd med en overskrift der viser hvilke brands du søger rammer en som sælger det? det er nok ikke alle herinde der kigger på alle tråde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)