Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

squarespace eller unoeuro?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på at starte min egen hjemmeside, men har svært ved at gennemskue hvilke webhoteller der giver det bedste resultat. Jeg har læst meget godt om Unoeuro, men er også faldet over squarespace. Udover at siden selvfølgelig skal køre hurtigt, synes jeg også designet er utrolig vigtigt, hvilket det virker som squarespace klarer lidt bedre.

Hvilke af de to kan I anbefale? 

Mvh. Amaliebc

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg ikke bruge tid her - Den simpleste løsning, og den der giver mest "room-to-grow" er nok at bare vælge unoeuro, one.com eller en af de andre og så sætte din hjemmeside op der, det er simpelt og kræver ikke så meget og så er du i gang uden at blive "låst"

Wordpress er så et udmærket vælg, det er simpelt at gå til. 

Nu ved jeg jo ikke om du ser dig selv som webudvikler (måske på sigt ?), gør du det så er wordpress et godt sted at starte. Hvis du har større/andre ambitioner end det, så kan det rigtigt godt betale sig at finde en egentlig webudvikler der kan hjælpe dig. Jeg har set flere herinde der tilbyder hjemmesider til under 10.000, og hvis du går offshore, på f.eks elance.com, så kan du få det endnu billigere.

//Morten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis du kun skal bruge et webhotel til én side, så får Unoeuro min klare anbefaling herfra. Fantastisk support og meget brugervenligt layout.

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal kun bruge det til én side, men det skal være en side hvorfra jeg sælger plakater m.m. Jeg har ikke tænkt mig at starte med det helt store betalingssystem, men pointen er at hjemmesiden skal være pæn og overskuelig for kunder.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jamen så vil jeg foreslå dig wordpress hos unoero, måske med woocommerce (men så vokser opgaven jo lidt) - Du kan jo selv prøve om du kan finde et fornuftig tema, men det vil helt sikkert også give god mening for dig at få en indover som kan hjælpe med design, måske lidt sikkerhed, backup osv, - Det behøver ikke at koste en bondegård.

//Morten

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé. 
Andet lille spørgsmål. Vil wordpress.com indgå i ens domæne?  

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bestemmer du selv.

Hvis du opretter dig paa wordpress.com, saa ja.

Hvis du installere Wordpress paa dit (Unoeuro) web hotel, saa nej.

/Nicolaj

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Niks, du køber et domæne og det er det navn du ender med

//Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

amaliebc:

Andet lille spørgsmål. Vil wordpress.com indgå i ens domæne?

 Hej.

Det er ikke Wordpress.com vi snakker om når vi skriver Wordpres. Du skal oprette dit eget webhotel, med dit eget domænenavn, eks. vil anbefale Meebox.net.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)