Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående binære optioner - ny.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Jeg skrev for nogle dage siden nogle spørgsmål angående binære optioner. Her fik jeg stort set også svar på alt! :-)

Men jeg har stadig et spørgsmål, som jeg håber i vil svare på.

Hvis man tjener på det hver måned, og dvs. at man kan fremvise i banken, at man har en indtægt hver måned på stort set samme beløb, vil de så låne en penge ud fra at det er en fast indtægt? Her tænker jeg, at man jo skal betale B skat af det, og skat betaler man jo af sine faste indtægter og det man "tjener"? Så burde banken vel egentlig også se det som en fast indtægt, og derfor låne en penge i forhold til det?

Jeg vil helst have svar fra nogen som VED noget om det, og ikke hvad folk tror :-)

På forhånd tak! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

binære optioner har så stort element af gambling/spil af du næppe nogen sinde får en bank til at låne dig penge til det

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så forstår jeg slet ikke man skal betale 46 % min i skat.. Det kan da ikke ses som en indtægt det ene sted men ikke det andet?:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra bankens side er der jo tale om en risikovurdering. Og de vil helt afgjort vurdere binære optioner som gambling (hvilket det vil også er). Det får du dem næppe til at låne penge ud til. 

Uanset risikoen, så er de penge du måtte tjene ved handel med binære optioner jo en indkomst, og dermed noget du skal beskattes af. 

http://thefunck.blogspot.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine Heitmann:

Så forstår jeg slet ikke man skal betale 46 % min i skat.. Det kan da ikke ses som en indtægt det ene sted men ikke det andet?:-)

Banken bestemmer ikke dit skattetryk, så det er ikke rigtigt et argument.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er da ingen som helst sammenhæng mellem skat og hvad banker vil låne til. De vil ikke låne til gambling - og du vil da finde andre ting der beskattes som banker ikke vil låne ud til - Ludere skal betale skat af deres indtægt men har sikkert vanskeligt ved at få lån i banken - og i den mere ordentlige afdeling - investering i gearede papirer via banklån er givet også vanskeligt for en alm privat person her i 2015 (spørg dog Finn Nørbygaard). Du kan formentlig heller ikke gå ind i banken og sige du ikke har nogen penge men vil låne 500.000 til et pizzaria, selv om et overskud fra det er skattepligtigt, vil banken nok ikke turde gi dig pengene på dit glatte ansigt

 Al indtægt har en eller anden form for skat hvis der er gevinst, men banker låner da kun hvis det er seriøst OG sikkert 

I øvrigt synes jeg din tanke og dit spøgsmål tyder på, at en alvorlig advarsel om IKKE at låne (heller ikke privat) til handel på binære optioner er på plads Smile

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine,

Dejligt i var vundet penge. Før i taber dem igen så læs nedenfor. Det forklarer også hvorfor banken ikke vil låne jer penge på grundlag af "indtægten":

http://thefxview.com/2013/08/01/what-are-binary-options/

Det afsnit der er relevant for jer er formodentlig "Non-exchange traded Binary options" og jeg tillader mig at citere, bemærk ***:

Non-exchange traded Binary options have come in for a lot of criticism, part of this criticism is due to the way that the platforms make their money. The platforms do not charge their users any fees or commissions, but rather make their money acting as the counterparty to client positions. *** Thus the odds are skewed in the platforms favour ***, for a trader to make a profit they will have to predict price movement correctly at least 55% of the time.

Sagt på en anden måde - over tid er i garanteret at tabe pengene (inkl. indskud).

Mvh,

Bob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)