Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af (lille) webshop

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere.


Vi er to studerende, der op til flere gange har forgæves forsøgt, at få svar på nogle af vores mange spørgsmål. Vores budget er meget minimal, forstået på den måde at vi ikke vil bruge mere end 100-700 kr. hver.
Vi vil gerne starte en webshop, med fokus på salg af smykker og ure til unge mellem 13-25. Vi har fundet nogle flotte og spændende produkter på hjemmesiden www.alibaba.dk, og står nu med mange spørgsmål i hovedet:


  • Er det muligt at få CVR nummer til vores budget - og hvilken ejerform skal vi være?

  • Kommer der told på varerne, når vi køber varerne fra udlandet, uden for Europa?

  • Produkterne vi modtager, hvorhen skal de sendes til? Privat?
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er fuldt forstået med at det ikke er mange penge, men vi HAR ikke flere penge at gøre med, og vi vil virkelig gerne dette projekt, derfor søger vi en løsning, som vi håber at der findes svar på :-)

Tak for respons
- Du nævner, importmoms og told, kan man beregne hvor meget det er?
- Jeg har undersøgt, og ringet rundt til forskellige om råds, og har fået fortalt at IVS er vejen, men det koster 670 kr i gebyr, og derfor for meget.  

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv op med min kammerat da jeg var 15 år for cirka 3.000 kroner, så det kan godt lade sig gøre. Sørg for at i har styr på hvilken vej i vil gå når varene er hjemme. :)

 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm jeg ville gribe det her helt anderledes an, der er rigtig mange som tænker på at gøre det samme som jer men de kender ikke målgruppen og de er bange for at springe ud i det. Find hellere en passiv investor som stoler på jer, brug de 1400 på at hive forskellige vare hjem fra forskellige leverandøre, da der findes mange snydere på alibaba.

I skal bruge massere af penge på reklame og 1400 giver jer et meget lille varelager som næsten ikke gør det værd at reklamere 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg misforstår nok dit spørgsmål, men det koster ikke noget at få et cvr nummer. For at kunne købe varer hjem uden for EU, skal man være importregistreret, hvilket også er gratis. Der kommer told på jeres varer i importere, men der kommer ikke moms på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim
Det jeg har fundet frem til, er at CVR kan koste 1 kr. at oprette, men der er så et gebyr på 670 kroner? :-)

Tusinde tak for hjælpen 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at finde en passiv investor, er der et sted hvor du anbefaler man finder sådan nogle venlige sjæle?
- Når du skriver at hive vare hjem fra forskellige leverandører, da der findes mange snydere på alibaba, tænker du så at vi skal finde noget indlands, eller få en masse varer hjem fra forskellige leverandører fra Aliababa? I så fald, så er det et godt råds, og vi har også allerede en stor liste med en del (kommende) leverandører :-)

Tak for hjælpen  

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm ... 
Undskyld jeg er så uforstående...
Så jeg skal ikke bruge mere end en krone for at få et CVR nummer til min shop? :) 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)