Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan for jeg min webshop til at sælge mere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har oprettet webshoppen www.brojanica.dk for ca. 1 år siden. Jeg har haft travlt med uddannelse så jeg har været standby i noget tid. Den sælger ca. 1-2 halskæder eller armbånd om måneden. Er der nogen der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at få min shop til at sælge mere? Har i nogen ideer til markedsføring?

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen Daniel

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VIS HVAD DU SÆLGER!

Da jeg klikkede på dit webshop kunne jeg ikke se produkter men et stort ansigt

Køb en halskæde og et armbånd, så får du et armbånd med gratis, det sælger

Kunden kan spare penege ved at dele sit køb med alle på facebook twitter eller andre sociale medier 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at gå for meget i detaljer, så falder følgende mig i øjet:

- Webshoppen trænger til en opdatering, med noget mere lækkert layout og et bedre design.

- Du sælger et meget smalt sortiment og kalder samtidigt blot dine produkter for "halskæder" (ja det er halskæder, men det er ikke særligt salgsfremmende).

- få, som tidligere nævnt, produkterne op på siden øverst og fjern ansigtet - jeg kan ikke gennemskue signalet du vil sende med det ansigt.

- Få dine kontaktdata synlig i bunden. Som kunde vil jeg se hvem jeg handler med og vil ikke ekstra igang med at skulle lede efter dig, ved hjælp af dit CVR nummer

- Dine handelsbetingelser er ikke særligt dækkende. Tjek samtidigt, om de overholder den nye forbrugeraftalelov (købeloven)

- Siden er ikke optimeret til ipad.

- Hvorfor give muligheden for at oprette en bruger? Selvom jeg kan lave et gæstekøb, er det blot et ekstra skridt hvor jeg kan hoppe fra og personligt HADER jeg sider, hvor man har en ide om at brugerkonto er en god ide.

- Under ordrebestilling, når jeg taste mine adresse oplysninger, har du for mange ubrugelige felter. Hvad skal du med fax (har du da selv sådan en?)? Adresse er ikke oversat og står som "adress", "firma id" skal laves om til eksempelvis "CVR nummer", "postnummer" skal være et pligtfelt og fjern for guds skyld "region/stat" - mange unge begynder at blive for unge til at kunne huske, hvilket amt de ENGANG hørte under. Jeg er 21 og kom i tvivl.

- Under forsendelsesmåder, når jeg er under ordrebestilling, er de eneste forsendelsesmåde "flat shipping rate". Hvad dækker det over? Lav det om til hvilket fragtselskab det kommer med (postdk/gls/swipbox/etc)

- Lad være med at have PayPal som eneste betalingsmulighed. Folk kan sige nok så mange gange, at det er godt nok - det er det ikke. Jeg bruger det ikke. Desuden kan PayPal ikke håndtere Dankort, kun Visa/Dankort, som du ellers skriver under dine handelsbetingelser.

som du kan se, er der nok at tage fat i. Du skal ikke lade dig slå ud af hvad jeg skriver, det er blot ærlig, men konstruktiv, kritik :)

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange besøgende får du?

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Der er generelt mange kritiske elementer på sitet der SKAL optimeres for at kunne forvente en større konvertering.

• Stavefejl

• Engelske ord hvor der burde være danske

• Ingen troværdighed

• Ulogisk måde at komme til en produktside

• Fjern sammenligning og ønskeliste, dette er kun for store varegrupper

• Undersøgelser iser at den største grund folk IKKE køber på en webshop, er at man skal betale for fragt

• Udnyt pladsen i karrusellen

• Har du ingen anmeldelser så fjern funktionen

• Jeg vil gerne se forskellen på tynd og tyk snor

• Læg i kurv knap er for usynling

• Svært at finde ud af hvordan jeg kommer til kurven når jeg har lagt noget i kurven

•  Få ryddet op og nedsæt antallet af felter der skal udfyldes i checkout

• Få antallet af steps ned på MAX 4.

• Om muligt. Gå bort fra one step checkout og lav et klassisk sideskift
 

Der er nok at gå i gang med

Mvh Søren Rud - Freelance Online UX Designer med fokus på konverterings optimering

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dit sortiment er supersmalt, du har ikke et decideret brand og som andre nævner så er der en bunke designmæssige og tekstmæssige udfordringer du skal have løst.

Når det så er sagt så skal du måske også spørge dig selv "Hvordan finder potentielle kunder min webshop?". Hvis du selv skulle finde produkter som dem du sælger hvad ville du så gøre? Søge efter "Armbånd", "Halskæde" "Køb halskæde" ??? Som jeg ser det så lider du under en ekstrem konkurrence på de mest gængse søgeord og derfor kunne en gang SEO på disse søgeord og især mindre  konkurrenceprægede men lign. søgeord være vejen frem.

Og når det så er sagt så tror jeg dog under alle omstændigheder at markedet for de produkter du sælger ikke er særligt stort mest fordi det ikke er et brand eller et stort sortiment så du skal måske justere forventningerne lidt. Om jeg har ret i det sidste er jo så en subjektiv ting.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hey Aminoer

Jeg har oprettet webshoppen www.brojanica.dk for ca. 1 år siden. Jeg har haft travlt med uddannelse så jeg har været standby i noget tid. Den sælger ca. 1-2 halskæder eller armbånd om måneden. Er der nogen der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at få min shop til at sælge mere? Har i nogen ideer til markedsføring?

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen Daniel

Kunne da være interessant, hvis du også kom med noget respons og det derved var noget to-vejs kommunikation. Hvad du gør dig af tanker, hvad du synes lyder godt og hvorfor du har valgt nogle løsninger fremfor andre. Det gavner jo ikke kun dig, at du får noget respons, men også os at vi kan udvide vores horisont :)

Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode rådgivere

Jeg har med stor interesse læst div. indlæg, som alle er rigtig gode i forhold til indhold og udformning af en hjemmeside. rigtig god læsning som jeg er sikker på at mange har glæde af. Tak for det!

Når vi nu er ved det med gode råd, hvad er så Jeres råd - ud over det visuelle og indholdsmæssige som får de web-besøgende til at handle - for at få mere "ud over rampen", altså større omsætning = flere kunder...tja med Daniels ord: Markedsføring :-)

God dag til alle herfra 

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er jo om det er trafikken eller konverteringerne der skal behandles. Markedsføring fører ikke nødvendigvis til et salg, hvad betyder trafik hvis man ikke sælger noget, så er det bare en udgift

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)