Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et domæne og webhotel du ikke længere bruger?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en der har et domæne og webhotel de ikke længere bruger, som måske kunne være interesseret i at overdrage dette til mig.

Det skal bruges til et forsøg i forbindelse med skolen og har derfor ikke lyst til at gå ud og bruge penge på et.

Der er sikkert nogen der føler sig stødt over at jeg spørger om dette - Bær over med mig og tæl til ti! :)

Kontakt mig endelig, hvis du står med noget jeg kan bruge. Adressen er lige gyldig.

God aften!

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Biffer:
Det skal bruges til et forsøg i forbindelse med skolen

Det kommer meget an på hvad dit forsøg går ud på.Smile

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan give dig et subdomæne med egen ftp og db, osv. Det skulle vel passe fint til dine "krav". 

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med et projekt omhandlende SEO. Jeg vil derfor gerne bruge et website hvor jeg kan dokumentere en fremgang på et eller flere søgeord, som skal bruges til eksamen. 

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Jeg kan give dig et subdomæne med egen ftp og db, osv. Det skulle vel passe fint til dine "krav". 

Det var selvfølgelig også en mulighed :-) Er der 1-click installation af Wordpress?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit projekt er SEO kan du vel bare finde een der gerne vil have lidt gratis hjælp. Burde være muligt. Jeg har ikke hørt om man kan dale i SEO rank ved ringe hjælp hehe. 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Biffer:
Jeg er i gang med et projekt omhandlende SEO. Jeg vil derfor gerne bruge et website hvor jeg kan dokumentere en fremgang på et eller flere søgeord, som skal bruges til eksamen. 

Hvis målet er at vise positive resultater vil jeg anbefale dig at være kritisk over for domænets tidligere brug.

Hvis du bliver tilbud et domæne i brug, vil det være en fordel hvis du arbejder videre inden for samme emne.

---

Jeg kan ikke tilbyde dig et domænenavn, men du kan godt få et webhotel med 1-klik installer på en af mine servere.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Biffer:
Jeg er i gang med et projekt omhandlende SEO. Jeg vil derfor gerne bruge et website hvor jeg kan dokumentere en fremgang på et eller flere søgeord, som skal bruges til eksamen. 

Hvis målet er at vise positive resultater vil jeg anbefale dig at være kritisk over for domænets tidligere brug.

Hvis du bliver tilbud et domæne i brug, vil det være en fordel hvis du arbejder videre inden for samme emne.

---

Jeg kan ikke tilbyde dig et domænenavn, men du kan godt få et webhotel med 1-klik installer på en af mine servere.

Du har ret i at jeg skal være kritisk overfor domænets tidligere brug og havde egentlig håbet på at der var en som havde et ubrugt domæne/webhotel, som de alligevel ikke skal bruge.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du køre dit projekt på et nyt domæne?

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten -> Mht. et webhotel på din server, så må du gerne sende mig en privatbesked. Jeg kan ikke sende dig en privatbesked?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)