Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank har den bedste erhvervskonto?(IVS - Webshop)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede mine IVS firmaer holding/drift. Medsendte jeg udskrift fra Netbank. VOLA.

Mht. betaling for oprettelse af firma konto/ti. Det har jeg ikke betalt en krone for. Kun hvis der skal tilsluttes VISA/MASTER CARD ETC. Eller "NUL" kroner.

Og når ingen kredit: Ingen forretningsplan, budgetter etc.

MVH

Johnny

Fra Vejle
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Fra  www.paradise4kids.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Pythonrap:

Da jeg startede mine IVS firmaer holding/drift. Medsendte jeg udskrift fra Netbank. VOLA.


Mht. betaling for oprettelse af firma konto/ti. Det har jeg ikke betalt en krone for. Kun hvis der skal tilsluttes VISA/MASTER CARD ETC. Eller "NUL" kroner.


Og når ingen kredit: Ingen forretningsplan, budgetter etc.


MVH



Johnny






Hvilken bank har du valgt? Har haft svært ved at finde en bank, på de betingelser!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

det bør du heller ikke kunne i 2015 - det er lige til en kæmpe bøde til banken ikke at kende formål og fremtidigt omfang + regn med at alt der var gratis for bare ikke ret lang tid siden, let kan koste idag. Nye tider du. Omvendt jo ikke så kostbart hvis det er en egnetlig forretning, og den med at undvære budget og forretningsplan er vel kun at skyde sig selv i foden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har du nok ret, John. Alt det gode får jo hurtigt en ende. Især i disse "lavrente" tider.

Et Mastercard koster årsgebyr + 7,5 kr. om måneden. Dertil naturligvis Netbank ~ 31,50 kr. om måneden.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

cosman:
Hvilken bank har du valgt? Har haft svært ved at finde en bank, på de betingelser!

oeb.dk Ved godt de er på den "sorte" liste, men når indestående nærmer sig kr. 750.000,00 så må der jo ageres.

Johnny

Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordjyske Bank som før hed Nørresundby Bank.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)