Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Custom Emballage... Hvor i al verden!?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at udvikle et produkt, man kan sammenligne med postkort i 10x15 cm. Der kommer 40 i et sæt. Til dette skal jeg bruge en forholdsvis simpel emballage, men jeg kunne godt tænke mig, at denne virker lækker i kvaliteten. Forestiller mig den er ca 10.5x15.5x2.5cm og at der er et låg der kan løftes af.

Jeg vil gerne selv lave designet vha en producents die-cut, og jeg forestiller mig der er et tryk på alle ydersider af emballage.

Kvaliteten skal som sagt være god, og man kan nok godt sammenligne  udformningen med det, de fleste brætspil kommer i.

Jeg har prøvet at få Quotations gennem Alibaba på hhv 100, 500 og 1000 stk kasser (dette er til at starte med). Men det er virkelig en jungle. Og vil heller ikke sætte noget i gang hvis det så længere henne ad vejen viser sig, at den pågældende producent ikke kan leve op til kvaliteten.

Så mit spørgsmål er egentligt, om der er nogle herinde, der kan anbefale en kompetent producent et eller andet sted i verden? Producenten skal både kunne producere æsken og få sat mit tryk på.

På forhånd mange tak!

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)