Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Photoshop til mac - hjælp:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, og har brug for at kunne lave flotte billeder til nyhedsbreve osv. Og vil også gerne have mulighed for at kunne redigere lidt video.

Jeg tænker at Photoshop Premiere og elements 13 nok er det jeg skal have? Men kan det købes, så jeg kan downloade det? Har en helt ny Mac, så intet dvd drev...

Ved spørgsmålet er lidt off herinde, men i ved jo så meget ;)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagre:
Jeg har en webshop, og har brug for at kunne lave flotte billeder til nyhedsbreve osv. (...) Jeg tænker at Photoshop Premiere og elements 13 nok er det jeg skal have?

Det lyder på dit indlæg, at hvis du blot har Photoshop, så får du automatisk flotte billeder til nyhedsbreve og så videre. Hvis du tror det det, vil du blive overrasket når du kommer i gang, for Photoshop er fyldt med funktioner. Det kan tage lang tid at få det fulde udbytte af Photoshop. Hvis du derimod er vildt god til Photoshop kan du godt købe et abonnement på Adobes hjemmeside. Det bliver leveret digitalt - så ja, du kan godt downloade det uden et DVD-drev. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan downloade Adobe CC og derigennem afprøve Photoshop gratis i en måned og derefter se om det stadig er noget for dig :-) 

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link jeg kunne bruge?
Jeg har været på lidt kursus i premiere Photoshop og elements, men det et lidt tid siden nu... Vil gerne have at jeg ikke skal betale abonnement, men bare betaler de 700-900kr en gang og så har jeg programmerne...

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne undgå abonnement... Men ved ikke hvilke muligheder jeg så har...

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe Photoshop Elements til digital download her (Adobe.com)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!! De havde det også inkl video delen til 801kr ved Fønix:) Igen mange tak for jeres hjælp. Vil glæde mig til at købe det i morgen. Og sov godt:)

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du en dag ikke lige er hjemme eller du bruger en computer som ikke hard det kan du altid bruge https://pixlr.com/

Prøv en af de 3 for at få rettet dine billeder

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det var til studerende, det koster 1023kr for begge programmer klar til at downloade

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)