Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Europæriske tekstilgrosister søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  SyExpressen Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Big Smile

Jeg er ved at udvidde min horisont i forhold til Tekstil grossister og har brug for at komme ud over Danmarks grænser. Kan I anbefale nogen? Gerne i Tyskland, England, Holland... ?

Jeg søger også et sted hvor jeg kan få rød frakkeuld i stort oplag, til en rimelig penge...

Jeg glæder mig til indspark...

Hav en god dagStar

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det ville da være oplagt for dig at tage på en fagmesse for tekstiler. 

Med hensyn til rød frakkeuld ville det være dejligt hvis du satte dig lidt mere ind i tingene inden du spilder vores tid med håbløse spørgsmål -  Vi har ingen change for gætte os til hvilken uld type du søger, er det  angora, fårer,  mohair, merino lama eller vikunja uld??

 

Her finder du nogle af fagmesserne.

http://www.munichfabricstart.com/

www.texworld.messefrankfurt.com

www.premierevision.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  SyExpressen Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Tak for feedback Smile

Som bekendt skal man jo starte er sted og det gjorde jeg her, jeg er ked af hvis jeg har spildt din tid, det var bestemt ikke meningen... Hav en god dag...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Joy Pristed:
Som bekendt skal man jo starte er sted og det gjorde jeg her

 

Naturligvis skal man starte et sted hvilket jeg har fuld forståelse, netop derfor du fik hjælp til div. fagmesser.  Men man må også forvente at spørgeren har overvejet hvad vedkommende søger - Jo mere specifikt man spørger jo mere brugbart svar får man  

Min irritation skyldes at alt for mange her på Amino stiller tåbelige spørgsmål som er umulige at besvare eller ting der er besvaret mindst hundrede gange før - det spilder alles tid.   Dit og andres spørgsmål svare jo til at jeg spørger hvad koster en bil, kan du svare på det, nej vel for det afhænger af rigtigt mange ting.

 

Rigtigt god dag til dig

Ravn 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)