Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

illustratør/grafiker til MMORPG

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg søger nogle kontakter til et lille projekt, og jeg søger ikke hvem som helst.
Jeg søger en der kan lave grafik og illustrationer til et komme "MMORPG" Massive Multiplay Online Role-Playing Game. - det lyder fedt hva?

 Jeg gider ikke smide mine idéer på bordet andet en der er tale om et browser spil med dertilhørende community.
 Er selv programmør og for at det skal være fedt er mine tegne evner sku bare ikke gode nok til det hele.

Smid lige en besked herinde med referencer osv. vi kan måske tale om evt. partnerskab osv. da jeg regner med det bliver en større succes. Men lige nu er det kun kontakten jeg har brug for da jeg ikke regner med at være færdig med spillet forløbigt. den er kun i 1.fase.

Det skal lige siges det skal ikke være vektor grafik eller andet i den genre. Webdesigner dur heller ikke. Du skal kunne tegne. ligesom = http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/ScreenShot.shtml Da det er meningen spillet skal være internationalt, skal jeg kun have jeres kontakt, da der sikkert er mange flere interessante emner på DeviantArt.com

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt at forsøge med et indlæg på www.tegnebordet.dk der sidder mange flere dygtige tegnere end her på amino.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har både der og deviantart =), det plejer bare at vrimle med folk som gerne vil byde ind på grafik her. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)