Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Eventfirma(Enmandsfirma) afholde en fest og hvad med udskænkning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg ejer et eventfirma, der afholder arrangementer på barer/diskoteker. Jeg har købt en masse alkohol privat, men overvejer at afholde et firmaarrangement i stedet. Udover at tilbyde diskoteker events så tilbyder jeg også at reklamere i min kreds af unge og dermed hive flere gæster ind til events. Min kontakt til unge er derfor vigtig.

Kan jeg:

1) Selv holde en fest åben/lukket med fri bar/salg af alkohol?

2) Sponsorbidrag til kollegiebar mod reklame o.l?

3) Til mine nuværende events bliver der kun brugt 1 type alkohol, så er det muligt at lave det til et firma-eksperiment og dermed donere/sælge andre typer alkohol med hensigt på at forbedre mit koncept?

4) Andet?

Jeg har prøvet at læse reglerne, men synes ikke umiddelbart at det virker gennemskueligt. 

Og hvad har jeg af muligheder med henblik på at trække fra?

Mvh,

Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal mig bekendt ha bevilling for at udskænke alkohol. Lukket fest er så helt lukket og det du beskriver er åben fest som jeg læser det og dermed bevillings krav

I så fald fradrag for udgifter og skat af indtægter men der er så mange regler omkring det at servere alkohol som salg ved fester, at du bør ofre en revisor med forstand på det og få svar der - det samme gælder i høj grad indtægt og udgift ved sponsorat som skal forklares meget mere

Start med politiet som jeg mener kan forklare om bevilling til udskænkning ved salg af alkohol og om steder - alder osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)