Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt overtaget www.modeslips.dk , og har i den seneste periode lavet nogle ændringer og føler nu at siden så småt er ved at være køreklar.

Alle der sidder med webshops og hjemmesider kender til det med, at man kan stirre sig blind på selv de mest åbenlyse fejl og mangler. Derfor vil jeg rigtig gerne have feedback på webshoppen.

Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, hvad kan gøres bedre? Alt feedback vedr. siden har interesse, det være sig både design, funktionalitet, SEO etc. Alt kritik - positiv som negativ - vil blive modtaget med glæde.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Lækker shop du har fået lavet dig, jeg har ikke kigget siden igennem i dybden, men der er en ting jeg ikke helt forstår: i logoet i headeren står der www.modeslips.dk since 2009

Jeg syntes det virker lidt rodet at blande sproget på den måde, måske kunne du overveje at lave det om til noget lignende: www.modeslips.dk Din leverandør af billige kvalitetsslips siden 2009 eller noget i den stil.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget tekst på forsiden. Allerede her vil jeg lukke siden ned!

Syntes generelt der er utrolig meget tekst på siden!

Når man klikker på et produkt er der langt fra produkteksten stopepr til køb-knappen.

Jeg vil nok smide produktkategorierne i top-menuen og al øvrig tant og fjas med betingelser o.l. i bunden, da det ikke er det første folk bør se når de vil købe.

Derforuden vil det være fedt med en video der viser hvordan man binder slips... jeg lærte det ved at se en youtubevideo på 2 min, og syntes det er fedt at selv dem der står i tøjforretningerne ikke engang kan binde et slips, når det er så nemt at lære ud fra en video.

I bruger dankort logoet, hvilket er et varemærke tilhørende NETS, og da i ikke har en aftale med dem, må i ikke bruge det. Uautoriseredet brug kan medføre en tort på adskillige tusinde kroner for uberettet brug. 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Martin

Tak for de rosende ord. Mht. det engelske ord i mit logo, er det naturligvis et bevidst valg. Siden henvender sig til den yngre del af befolkningen, så tror egentlig ikke det er noget problem. Men selvfølgelig kan der være to meninger om dette.

@ Jakob

Helt enig mht. længden på forsideteksten. Det skal/bliver der kigget på. Overvejer at fjerne noget af teksten og så indsætte en video som du også nævner.

Mht. Dankortlogo. Når man overtager en side kan man ikke overtage betalingsløsningen. Dette skal der ansøges om personligt. Så bolden ligger hos Nets samt en anden indløser. Indtil disse er klar er det rigtigt at man ikke kan betale med diverse kort. Men det kommer selvfølgelig, forhåbentlig inden for kort tid......

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig informerende shop. Jeg har ikke så meget at sætte fingeren på. Måske mangler du et sted, folk kan se andres oplevelser med side evt trustpilot eller andet.

 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne f.eks. også flytte de udvalgte produkter længere op (over det meste af teksten) og evt. udvide dem med en ekstra række.

Mvh. Ken

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Simon

God idé. Har indtil videre kun anmeldelsesmuligheden på FB siden. Synes bare Trustpilot er en lidt dyr løsning.

 

@ Ken

Tror det hjælper når den meget massive tekst på forsiden bliver gjort mindre. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

for meget tekst som ordblind giver man op især forsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Michael

Tak for din feedback.  :-)

Kan sagtens følge din holdning og dit problem med siden. Vi har kogt teksten en del ned på forsiden, da flere har nævnt dette som et forbedringspunkt.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig pæn shop.

Der er lidt meget tekst på forsiden, ellers meget let og finde rundt i og behagelig at se på.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)