Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af værktøj..Hjælp hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg er meget interesseret i kontakter inden for luftværktøj og alm. håndværktøj. Jeg har været igang med Kina og det er også lykkes for mig at få nogle prøver hjem direkte fra en fabrik. Desværre lever kvaliteten ikke op til mine forventninger. Min kundegruppe er autoværksteder. De har høje krav til vægt, støj osv på luftværktøj. Der findes jo rigtig mange producenter i Kina, men det er en meget langsommelig affære at bestille prøver hjem og forhandle priser og sidst men ikke mindst, skal man bestille forholdvis store mængder før de overhovedet gider at snakke med en. Er der nogen der har viden om eller forbindelse med fabrikker i øst europa som laver luftværktøj og/eller alm. håndværktøj. Håber at der er nogen med gode ideer...

Michael  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke hvorfor du søger Østen når der er tale om værktøj til professionelt brug, da kvaliteten ikke lever op til europæisk standard? Har du overhoved overvejet hvad det kræver af markedsføring at introducere et nyt værkstøjsmærke på det danske marked

Tyskland har rigtigt mange firmaer der laver værktøj, Italien eller måske endda Sverige kunne også være gode bud.

Du kan finde tyske producenter her www.wlw.de

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Tak for svar.. Grunden til at jeg havde fokus på Kina, var selvfølgelig på grund af indkøbs priserne. Jeg går igang med at undersøge det tyske marked..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)