Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besvarelse af spørgeskema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer


Jeg er igang med et skoleprojekt som handler om iværksætteri. Dertil har jeg lavet et spørgeskema. Jeg vil blive rigtig glad hvis i gider, at bruge 5 minutter af jeres tid. På at besvare et par spørgsmål. På forhånd tak :)


http://goo.gl/forms/dPxMlNGGWm


Hilsen Mads.

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Fra  Social Praksis Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gerne. Smile

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg har nogle spørgsmål og kommentarer til undersøgelsen. Det har jeg altid :-)

1. Der er rigtig meget lidt (!) plads til svarene. Det gør det lidt vanskeligt at formulere uddybene svar og læse dem igen, inden man sender dem.

2. "Hvorfor er det efterhånden ved, at være så eftertragtet at starte for sig selv?" Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er det blevet mere eftertragtet?

3. "Tiden det tager. Hvor lang tid tager det ca. fra man får sin idé til den bliver ført ud? Skriv evt. hvad der holder en kørende i processen."

Dette er 2, vidt forskellige spørgsmål.

Men - done!

Jeg kan iøvrigt anbefale dig at få nogle (f.eks. herinde) til at afprøve spørgeskemaet (såkaldte pilot-testere), inden det går live.

Held og lykke med opgaven. Fortæl gerne om det videre forløb, evt. i denne tråd.

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tusind tak for din feedback. Jeg vil give dig ret i, at der skulle være et par ændringer. 

"Hvorfor er det efterhånden ved, at være så eftertragtet at starte for sig selv?" Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er det blevet mere eftertragtet?

Ifølge de undersøgelser jeg har set på, er der flere der vælger, at blive selvstændig. 

Jeg har fået nogen bekendte til, at se på mit spørgeskema og fortælle mig hvad de synes. Til næste gang, vil jeg få nogle der har lidt mere forstand på det, til at bedømme det og give mig lidt feedback.

Mange tak for dit svar på mit spørgeskema. Jeg kan helt sikkert bruge det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)