Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 66% På Opsætning Af Retargeting På Adroll eller Adwords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer, Jeg hedder Christian, og jeg er rigtig god til retargeting - men jeg vil være endnu bedre.


Det kræver en masse erfaring, og den bedste erfaring er som bekendt praktisk arbejde.

Derfor har jeg valgt at introducere en billig, men effektiv retargeting-pakke til kun 2.995.

Inden jeg launcher endeligt, vil jeg dog selvfølgelig gerne have lidt feedback.

Derfor tilbyder jeg de første 5 Aminoer 67% rabat, så prisen kun er 995 kr.

Først til mølle, og jeg forbeholder mig retten til at sige nej til virksomheder, jeg ikke mener vil drage nytte af tilbuddet, og [indsæt selv yderligere disclaimers].

Tilbuddet gælder virksomheder, der opfylder følgende:
Side/shop i WordPress eller Magento
Over 500 månedlige besøgende
Velfungerende checkout/kontaktformular
Månedligt budget til retargeting på mindst 1.000 kr.

Tilbuddet omfatter:
Opæstning af retargeting-kampagne på ét netværk (AdRoll eller Google)
Opsætning af sporing, herunder integration med Analytics m.m.
Strategi for retargeting-kampagne
Teknisk opsætning
Tekstforfatning
Bannerdesign (4 formater)
Afsluttende rapport efter 1 måned

Pris:
Forventet udsalgspris: 2.995 kr.
Intro-pris til de 5 første Aminoer: 995 kr.

Alle priser nævnt i indlægget er naturligvis ex. moms.

Jeg vurderer, at det fjerner for meget fokus at gennemgå retargeting - langt de fleste i målgruppen ved godt, hvad det er.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Dette er venligt ment - ikke et angreb eller fornærmelse Smile

Uanset om du så tilbød at arbejde gratis med min webshop i 10år, så ville du ALDRIG få mig med på pinden på sådan et tilbud:

1) Jeg aner ikke hvem du er. Med 3 indlægAmino har du ikke ligefrem noget rygte herinde

2) Jeg aner stadig ikke hvem du er, for i din profil står der absolut intet om dig

3) Jeg aner stadig stadig ikke hvem du er eller hvad du kan. Din firmaprofil viser at du har haft firma i ca. 6 måneder. Du linker til en hjemmeside som er utrolig ringe, og som har INTET at gøre med det du tilbyder i denne tråd.

Ja jeg er ked af at jeg ikke falder i stave over dit tilbud. Men du beder om adgang til at lege forsøgsperson med mit kærligste eje. Min webshop. GLEM DET. I N G E N får adgang til min forretning på nogen områder med mindre jeg stoler på at de har styr på deres shit!

Så i stedet for at tilbyde en "nu" pris som er 1/3 del af din påstået førpris, så burde du hellere slå lidt på trommer for dig selv og skabe noget troværdighed omkring dig selv og dine evner.

Nå det er sagt, så håber jeg du vil bruge det konstruktivt og ønsker dig held og lykke i dine nye projekter Smile

Hilsen Morten

Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Mange tak for din konstruktive kritik, som er taget til efterretning og mon ikke at du vil finde mig aktiv i en række debatter her inde snart. Jeg har tidligere brugt en fælles virksomhedsprofil, men bruger nu istedet denne og har været selvstændig virksomhedsejer i snart 5 år.

Tilbuddet er primært henvendt til mindre virksomheder, der gerne vil fornuftigt i gang med retargeting til en god pris - ikke til veletablerede virksomheder og shops, der skal forløse et 7-cifret potentiale.

Mine erfaringer med retargeting beløber sig til opsætning af omkring 5 kampagner, hvoraf den ene er for min egen webshop, www.cleanskin.dk. Jeg har i den forbindelse også tilegnet mig en temmelig stor teoretisk viden om best practices m.m.

Jeg har ligeledes gennem både egne projekter og lønmodtager-jobs beskæftiget mig med stort set alle andre grene af online markedsføring.

Jeg er altså ikke retargeting-ekspert - men jeg ved godt, hvad jeg laver. Jeg er dygtig, grundig og solid, og jeg påtager mig ikke opgaver, jeg ikke mener at kunne løfte.

Du har helt ret i, at min offentlige profil på nuværende tidspunkt ikke er stærk nok. Det er jeg på baggrund af din besked allerede gået i gang med at ændre på.

Når alt det er sagt - endnu en gang tak for dit meget brugbare svar.
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har udelukkende gode ting at sige om Christian, som jeg har brugt en del de sidste 3 måneder. Han er kompetent, professionel og pålidelig og begår faktisk kun én fejl i sin virksomhed: Han er alt for billig. Derfor står jeg uden at blinke 100% inde for Christian, og jeg kan kun anbefale andre Aminoer at benytte sig af tilbuddet.

Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for rosen Jakob! Jeg kan fortælle at den første kunde har takket ja til tilbuddet, men der er stadig plads til 4 mere. 

Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde desværre glemt at tilføje et afsnit med gode kontaktoplysninger til mit indlæg! Står tilbage med 1 plads og er godt igang med at se resultater for den første kunde.

I skal være velkommen til at kontakte mig på +45 5325 5326 eller mail christian snabela ldgroup dot dk
Jeg har også åbent så i kan sende en besked her på siden

God dag

Christian 

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Er der stadig pladser??

Mvh

Per

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Ja der er faktisk stadig pladser tilbage, der kom aldrig helt så meget gang i tråden her på Amino, men har heldigvis haft kunder igennem fra andre kilder i mellemtiden.

Jeg har taget et hurtigt kig på din side og den passer super godt til remarketing, vil du ikke sende mig en mail på christian snabela ldgroup dot dk eller et kald på 53255326 (Jeg skal nok tage den idag hvis du ringer, ellers kan vi tage den mandag)

God weekend
Christian Due

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sendt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)