Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af eget alkohol produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg har et par spørgsmål omkring salg af spiritus, samt regler, osv.

Jeg er en ung iværksætter, som går på Niels Brock, og har leget med den idé om at lave mit helt eget produkt. Mit produkt er en vodka flaske, hvor jeg havde tænkt på at få lavet en masse flasker fra kina, og så få et fransk eller en polsk virksomhed til at lave selve spiritusen. Håber på at få nogle svar på mine spørgsmål.

Mvh Daniel

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen spørgsmål?

Det eneste jeg får ud af teksten er at du vil bestille flasker fra Kina, og putte vodka i fra Spanien eller Frankrig. Men måske lidt sparring kan hjælpe. 
Hvorfor skulle en kunde købe dette? Er det luksusvodka? Hvorfor køber kunden ikke bare en vodka fra Spanien eller Frankring over nettet, eller i den lokale spiritusbutik? Er det fordi der skal nogle specielle markater på flasken? Har du kontakt med firmaer omkring at bruge deres vodka til din egen flaske? 

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor begynder du af snakke om Spanien og spansk spiritus?? Men nej, det et luksus produkt, som jeg vil promoverer gennem er netværk jeg har. Jeg er bare interesseret i hvilke regler vi har i Danmark, omkring slag af spiritus.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja din tekst er ret intetsigende.  På mig virker det lidt som om du lige har fået en eller anden fix ide, uden du på nogen måde har lavet noget markeds research på produktet - hvordan har du tænkt dig at sælge produktet?

Start med at læs SKATs lovgivning vedr. import af alkohol, det kræver som minimum at du stiller en sikkerhed for 200.000 DKK til SKAT.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

CheheibarCopenhagen:
hvor jeg havde tænkt på at få lavet en masse flasker fra kina

Husk lige, at sådanne flasker skal være fremstillet af ugiftigt glas ( 0 bly, eller andre ting). Det er op til dig at bevise, at det er tilfældet. Her må du omkring levnedsmiddelstyrelsen og se de nærmere regler.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)