Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop hjælp søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle animoer

Har en webshop, som lige mangler sidste afpudsning og jeg kan ikke få fat i den webdesigner, som har lavet siden, så nu håber jeg der er en venlig sjæl, som kan hjælpe med de sidste tilretninger... :-) Kan evt. sende et link til siden (er ikke online endnu).

1. Vi har valgt, at der skal være gratis forsendelse fra shoppen, men sender via Post Danmark. Hvis jeg vælger Post Danmark som forsendelsestype med gratis forsendelse, kan jeg ikke gennemføre et køb, da jeg får beskeden:

Nogen forslag til, hvordan jeg skal sætte indstillingerne, så købet kan gennemføres?

2. Vi har valgt "Login" fra på siden, men det ser ud som om, at når man vil bestille en vare, så skal men oprettes som kunde, og næste gang den samme kunde så vil bestille en ny vare og bruger samme email, så er man allerede registreret i systemet og kan ikke bruge den samme email. Er det ikke muligt at køre webshoppen uden Login?

Hvis jo, hvordan får jeg så det rettet?

3. Har dette FB-modul på siden, men den står på engelsk. Kan ikke oversættes i PrestaShop. Både jeg og webdesigneren her tjekket under: Lokalisering/Oversættelser/Installerede modul oversættelser - Og selv om der er noget FB er der ikke lige nøjagtig den tekst som svarer til dette modul. Nogen forslag til evt. andet modul med FB? Eller hvordan jeg oversætter denne?

- Og linket længere nede til FB som er standard i Prestashop, vil jeg gerne ha' flyttet ud til højre, da det lige nu står midt på siden. Hvordan gør jeg det?

4.  På samme linie som FB-modulet, vil jeg gerne ha' sat ind, at vi sender med PostDanmark og et logo. Måske det hele skal være en billedfil. Ved jeg ikke. Men er det muligt?

5. Nogen der her et godt forslag til et gratis FTP program, som er lige til at gå til for en nybegynder?

Med venlig hilsen

Gitte Pedersen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se alt det jeg tror du tror du har sat ind i indlæget.

Hvad er linket til din side?

5: Filezilla

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups!!! Troede jeg havde fået sat billederne ind...

1.

 

2.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Gitte

Ja det "trælst" når ens webdesigner går i "flyverskjul"  -  jeg har en dygtig fyr siddende i Egypten, hvis vil nok kunne hjælpe dig her. Hvis det har interesse kan du jo prøve at smide mig en PB eller sende mig en mail.

Når det gælder FTP program så bruger jeg selv Filezilla, den kan du download her 

//Morten

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Du skal sørge for at du tillader levering til det land som den indtastede addresse er fra.

Se om landet er aktiveret under: Countries - Localization

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. er gratis FTP-program vil jeg anbefale FileZilla, det er super nemt at benytte:

https://filezilla-project.org/

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr2: Det er muligt at tillade folk at gennemføre et køb i din shop uden at skulle oprette sig som kunde - dette gøres under : Preferences - Orders og så "Enable guest checkout"

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for svar, men det var allerede aktivt...

Andre gode råd så?

Mvh Gitte

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at tømme cache mens du opsætter, evt. køre uden. - For det er 'Enable Guest Checkout' der skal sættes.

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg tømt casche, men jeg kan stadig ikke få lov at komme videre. Får denne meddelse:

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)