Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en leverandør til fiskeri området

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger leverandør til fiskeri området da jeg er ved at etablere min første webshop,

mest endegrej, som fluer, spinnere, osv osv. da jeg ik ved hvordan det vil brede sig ud vil jeg gerne starte et sted

Kom evt. med bemærkninger hvis i ved noget jeg ikke ved som jeg burde være opmærksom på ved starten af sådan en webshop i. 

Mvh ny amino bruger !

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange leverandører - de store er Normark, Svendsen Sport, Fairpoint og Pure Fishing. Så er der også FBJ Sport og andre, der er lidt mindre.

Du skal være opmærksom på, at du har omkring 1000 konkurrenter, så du skal finde ud af, hvad du vil gøre bedre end dem. Der dukker nye webshops op med fiskegrej hele tiden, og mange lukker igen inden for et år. Hvis du ikke skal være en af dem, så skal du have en meget klar plan, som du kører efter.

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret mads, den store konkurrence i branchen er netop derfor jeg vil starte der, jeg tror det vil blive spændene for mig at tage den udfordring op for at lære det hele.

Jeg vælger at differencerne mig ved at lave en blog med indlæg og fotto af mine fangster og andres fangster på det grej jeg sælger og laver en meget nem og tiltalene hjemmeside

Kan du evt. Komme med lidt tricks ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)