Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske Magento hosting provider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Hvem har Danmarks bedste og hurtigste Magento hosting? Serverne skal være placeret i Danmark og Powerhosting (Magentohotel.dk) er ikke interessant.

Skyd løs ;-)

Mvh, Martin

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du vurderer dem? (Pris, support, knowhow...). Overvej at benytte Hetzner (www.hetzner.de), det kræver at du har styr på teknik, men du kommer langt for dine penge.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med Peter. 

Hvis du selv har evnerne til at vedligeholde og optimere en webserver, så gå efter Hetzner.de. Eneste ulempe er, at serverne står i Tyskland. Men i praksis mærker du det ikke.

Jeg har brugt dem de seneste 5 år, og har aldrig oplevet hyppige nedbrud eller længere nedetid.

Mvh

Kasper

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville have sagt Mangentohotel indtil jeg læste dit indlæg... hvorfor har du fravalgt dem?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste performance får du fra enten cloud servere eller dedikeret. Køb en eller to af dem - og smid mig en mail. 

Så skal jeg nok give dig et tilbud på at drifte dem - og sætte dem op så de sparker røv. 

Prøv min wordpress blog - og se om den loader hurtigt nok for dig. Den er hostet i Frankrig hos OVH.

Test den eksempelvis hos loadimpact

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Prøv min wordpress blog - og se om den loader hurtigt nok for dig. Den er hostet i Frankrig hos OVH.

Taget i betragtning af det er en simpel WordPress side er den egentligt langsom.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har vidst ikke lige fået svaret :)

Vil da nu ikke mene den er alt for langsom?

Ligger på: 

Intel(R) Xeon(R) CPU E5-1650 0 @ 3.20GHz, 12 cores – med 64 GB ram med flg. konfiguration: Nginx, HHVM, MySQL 5.6, Memcache. Connected til OVH's netværk med 500 mbit / 1000 mbit. 

Pingdom speedtest

Jeg ønsker af flere grunde ikke at bruge cache, da jeg har meget unikt indhold på sitet som er live opdateret - og derfor har jeg ikke eksempelvis Varnish i denne konfiguration. Hvis mine resultater er dårligt, så lytter jeg da gerne på din feedback :) Men er pt rimeligt godt tilfreds med en loadtime der svinger på imellem 800 ms og 1400 ms - på den faktiske loading tid i folks browsere, hvilket er det som JannikHansen.co.uk og CompanyPlus.co.uk  pt ligger på (også via Google Search Console). 

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)