Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Ads: Hvordan sikre jeg, at Facebook ikke lukker min ads account manager for 6. gang?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hey alle sammen! :)

Jeg har længe arbejdet med Facebook ads og gennem tiden fået lukket mange accounts. Rigtig mange... Problemet på det seneste har været, at Facebook er begyndt at lukke mine accounts før jeg overhovedet har sat noget op endnu. Det har dog ikke set før. Jeg har altid fået lov til at køre i et stykke tid. 

Jeg har lige fået 2 nye mastercards fra min bank og har lånt en helt frisk profil med massere af aktivitet af en god kammerat, for at prøve at få noget langsigtet op og kører med hans bruger/profil. 

– Mit spørgsmål lyder så på. Hvordan sikre jeg bedst muligt, at jeg ikke får lukket mine kort og hans ads manager på hans profil? Jeg har førhen Kørt på VPN server (Skiftende IP adresser) for at slippe for at Facebook lukkede mine accounts. Det virkede, men dog kun 2-3 måneder. Denne gang har jeg så tænkt mig, udelukkende at køre på mit mobile netværk fra min Iphone. 

Er der nogen som har andre gode tips og tricks til hvordan man holder sig under facebook-radaren? Alle svar modtages med kyshånd! 

Mvh. Patrick_1

Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som kan hjælpe?? :(

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du må jo gøre et eller andet imod deres regler siden de lukker dine kontier, så mon ikke du kunne prøve at lade være med det?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere komplekst end det desværre. Facebook er begyndt at automatisere deres klager og lukningsprocesser, så det er ikke altid ens egen skyld. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick_1:
Det er mere komplekst end det desværre. Facebook er begyndt at automatisere deres klager og lukningsprocesser, så det er ikke altid ens egen skyld. 
uanset automatisering så tyder alt du skriver da på, at du omgår deres regler og så er det jo ens egen skyld. Ellers behøvede du vel ikke så mange lukkede, nye mastercards - køre via anonym IP - bruge mobil telefon alene osv

Der er jo regler for at facebook ikke skal køre af sporet, så overvej om ikke du kan holde dig inden for dem - så lukker de næppe - automatisk eller ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udgangspunktet må vel være at vi får at vide hvilke årsager der er til dine sider bliver lukket.
Ellers er det en smule svært at hjælpe dig med workarounds.

Men hvis du har/er betalende på Facebook sider skal der rigtig meget til før de lukker dine sider.
Selv hvis du voldtager den danske markedsføringslov og konstant bryder Facebooks egne regler, så er der stadig langt til de lukker dig ned.

Nu gætter jeg bare, og ret mig hvis jeg tager fejl.

Du er en af dem der opretter den ene side efter den anden.
propper en masse videoer og andet sjovt ind og smider penge efter siden for at få så mange likes i en fart, at siden nu kan sælges til højeste bydende.

Her ved jeg at Facebook er begyndt at holde meget øje, specielt med de sider som lige pludselig vokser sig meget store på meget kort tid. 
Dette er typisk dem der bryder med "del eller Tag" på siderne, hvilket strider mod markedsføringslovens paragraf 6.

Men fortæl hvorfor Facebook har lukket dig ned. 

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)