- Dårlige opløsninger ved logo - Forskellige produktbilleder - Grim 25% som stjæler alt opmærksomhed - Afskyelig topbar - Jeres informationssider mangler information / er grimme - Jeres Om os widget er tom? - I har alt for meget i jeres footer - Jeres Tagline er mærkelig? Stores?? - Hvorfor har i sociale medier ikke tilknyttet?
Alt for ufærdig og ukonveteringsbar webshop. En ommer :-)
Undskyld for hårdt kritik, men det er den eneste vej frem, hvis man vil have succes. :-)
Det er et standard Prestashop Tema, hvor du blot har indsat produkter. Du er altså nødt til at adskille dig fra din konkurrenter, og din side udstråler ikke troværdighed, når du ikke har gjort mere ud af den. Giv den gas med grafikeren, så kan det sagtens lykkes.
Du skal have gjort en masse for at forbedre indtrykket, specielt med fokus på troværdighed. Her tænker jeg på teksten i toppen, billedet med 25% og dit logo først og fremmest.
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
Jeg er grundlæggende enig med Rasmus, og kan desuden tilføje kontakt siden som noget der absolut skal kigges på. "Tivoli" stregen hen over skærmen generer mig voldsomt, samt valgmuligheder under emner ikke giver mening i mit hoved.
Det kræver lidt mere tid på siden, før du får konverteringer - jeg ville personligt aldrig handle på sådan en side :)
Hvid skrift på hvid baggrund på forsiden spiller ikke.
Dine menu-punkter er dælme STORE! måske lidt mindre, medmindre din målgruppe er svagtseende ;-)
I jeres betingelser skriver i: Risikoen for varer købt af MobilKoncept.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet Det er ikke korrekt, da det er på modtagelsestidspunktet. Imens varen er under levering af eks. postdanmark er det STADIG jer som virksomhed der hæfter!
En anden ting: Varen skal returneres i samme stand som den modtages. Der er kommet ny lov, hvilket betyder varen IKKE behøves at være i samme stand.
Et sidste punkt: Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Dette gælder kun ifb. med fortrydelsesretten. Hvis der er fejl eller mangler skal denne omkostning afholdes sælgeren.
Kontakt os - Hvorfor er der intet telefonnummer? Selvom man er 30 år er jeg da fritaget for digital post og vil langt hellere ringe end at skrive, og godt nok står nummeret andre steder, men mangler under "Kontakt os"
Jeres logo er ikke i en særlig god opløsning, evt. højere dpi eller konverterer det til PNG
Jeg ved ikke om siden har undergået store ændringer de sidste 3 dage men jeg synes ikke den er så horrible, lidt mindre menu punkter ville klæde siden. Og så gængse betalingskort løsning, såvidt jeg kan se har du kun PayPal og selvom jeg ikke har problemer med PayPal er der rigitg mange danskere som af uransagelige årsager ikke stoler på det så det vil nok hindre en del salg.
jeg har ikke set din side før i dag, så det jeg mente var om du har ændret noget på siden, siden D. 17? Fordi jeg syntes ikke siden ser slem ud som de første kommentarer giver udtryk for. Blot det jeg mente med ændringer.